Bravura schreef:@Rivano; wat ga je testen? (denk dat ik er overheen heb gelezen)
Bremse Bremse
Horzelspray PLUS
Grand National
Alleen wordt het niet vrijdag maar zondag...
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Bravura schreef:@Rivano; wat ga je testen? (denk dat ik er overheen heb gelezen)
judithM schreef:Nou ik ben beroerd geworden van die Atex dazenspray![]()
Gadver wat is dat een vieze troep zeg!!
Ik moet t voor mijn ene pony op een doek doen want die wordt panisch van sprayen nou ik ruik het nog en ben behoorlijk misselijk en naar ervan.
Al een aantal maal mijn handen gewassen maar ruik het nog!!
Wie de fles wil hebben kan em gratis komen halen want ik gebruik het niet meer!! anders gaat t bij het chemisch afval!
Het helpt nog niet eens bijzonder ook.
En laat ik nou ook een schimmel hebben--> zag pas thuis dat t bruin is![]()
Nee ik ga maar weer wat anders halen--> ping ping
runningkawa schreef:Bremse Bremse is idd kleurloos

runningkawa schreef:Ja
werkt net zo goed als de rest...
..5 min. daarna niet meer
Ik vind hem wel zacht aanvoelen
Hoe moet ik dat uitleggen, niet zo agressief voor de huid, maar net alsof er wat zachte lotion doorzit.

ranna schreef:Gebruik nu sinds een tijdje Horzelspray en kan nog niet zeggen dat het zoveel beter helpt dan andere middelen
Ik hou het maar bij, 's morgens vroeg rijden en verder in zijn harnas en wachten tot de zomer voorbij is.
ranna schreef:Vroeg rijden is voor 6.00 erop zitten dan ben je voor 7.00 klaar.
Het gaat niet speciaal een bosrit maar ook om de training.
Bremsenbremse heb ik nog niet geprobeerd wil ik even naar gaan informeren.
Het is geloof ik in elk geval goedkoper van de Horzelspray want das toch wel heel erg prijzig vind ik.
Ik had de gewone versie niet de plus. Iemand bij de paardendrogist vertelde dat er erg weinig verschil in werking zit tussen de gewone en de plus.