Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Chrissetje schreef:Ik ben ook verwend.
Ik krijg het meeste van heel m'n klas.
Elke maand gaat er 300 euro op naar de paarden,zonder alle dingen erbij geteld.
En dan nog de kleding en andere dingen die ik niet zelf hoef te betalen.
Ze gaan er zelfs voor zorgen dat ik later niet eens meer hoef te werken(huizen verhuren).
Echt aardig van ze.
Maar werken hoort bij het leven. Ben je ook werkelijk van plan om nooit te gaan werken?
ik ben verwend (vind ik) mijn ouders betalen de stalling van bliksem ik krijg 100.- per maand(80 kleedgeld 20 zakgeld). Als ik jarig ben krijg ik dure cadeau's maar dingen die ik wil voor bliksem koop ik zelf, ook zadel en hoofdstel chabrakjes e.d (ik ben 13 jaar)
Shalimar schreef:Chrissetje schreef:Ik ben ook verwend.
Ik krijg het meeste van heel m'n klas.
Elke maand gaat er 300 euro op naar de paarden,zonder alle dingen erbij geteld.
En dan nog de kleding en andere dingen die ik niet zelf hoef te betalen.
Ze gaan er zelfs voor zorgen dat ik later niet eens meer hoef te werken(huizen verhuren).
Echt aardig van ze.
SerieusMaar werken hoort bij het leven. Ben je ook werkelijk van plan om nooit te gaan werken?
koop allemaal leuke spullentjes voor mijn pony's
R_ChiChi schreef:Ik denk niet dat je snel van jezelf zou zeggen dat je verwend bent. Misschien zijn er enkele van ons (voel je vooral niet aangevallen) die een Z paard onder hun kont geschoven krijgen, met een trailer en je naam erop van pappie met teveel geld, maar dat zullen er weinig zijn hoor! De meeste sparen netjes of werken gewoon.
Als je verwend was zat je niet achter bokt.nl, dat was natuurlijk ook té goed voor je dan.
) 
Skitter schreef:lotjj92 schreef:ik ben wel verwend.. altijd als ik in mijn hoofd krijg dat ik dat moet hebben wil ik het ook!.. veel moet ik wel zelf betalen maar als ik bijv een dressuur zadel wil omdat ik voor geen meter op een vzh zadel kan rijden.. krijg ik dat! en ik heb een duur paard.. en mijn zus ook.. en we hebben er nog 2.. njah ik krijg veel van mijn moeder vind ik..
Jeetje, dat je dit er gewoon echt ZO neer zet..Je bent zeker erg trots dat je alles krijg wat je hartje begeert.
Echt zo van 'ik heb lekker en duur paard en krijg wat ik wil..' Ja dit is een typisch voorbeeld van verwendheid....En ik word er misselijk van.
en ik zit op paardrijden en dat is een best dure sport

Melletjuhh schreef:studie hoef ik ook niet zelf te betalen en Studiefinanciering mag ik dan ook zelf houden (ik zit nu nog op de havo, maar als ik naar het hbo ga dan). Dus ik ben redelijk verwend denk ik