Pluisjes bij eurostar rijbroeken

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

mynique

Re: Pluisjes bij eurostar rijbroeken

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-05-06 07:24

GuessWhat --> Wat super dat jij een rijbroek terug hebt gekregen. Ik heb de mijne bij Hypotrend gekocht....ik ga daar toch ook eens informeren. Maar ik ben het met je eens, dat als het probleem bekend is ze het inderdaad bij verkoop moeten vermelden. Ben benieuwd of hypotrend net zo klantvriendelijk (servicegericht) is als divoza....

Jes

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-06 07:56

Als het probleem ook bij Eurostar bekend is, moet je ze gewoon naar eurostar laten bellen..... Ik had het met een broek van een ander merk, en kreeg toen ook een nieuwe.....

Hannanas

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-06 08:13

Even een beetje of-topic.. maar wie heeft er last van vaal wordende broeken? ( en dan heb ik het echt over binnen een aantal maanden, niet na een half jaar ofzo ).
En dan met name geloof ik de nieuwe stoffen, eurostar klara/klarissa ofzo?

Hannanas

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-06 16:04

Niemand ervaring met vaal worden?

Jes

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-06 16:09

Ik heb 2 rijbroeken van de S-line met lederen zit, is geloof ik verder t zelfde materiaal als de Klara/Klarissa (Die heb ik in t wit) Maa ik heb geen last van vaal worden...... En ik heb ze nu al ruim ander half jaar......

Midget

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-06 17:07

heb ik geen last van, van pluisjes ook niet, maar gebeurt dat alleen met rib of ook met gewoon?? ik denk ook dat het ligt aan hoevaak je rijd... vaal worden ligt denk ik aan het hoeveelheid wassen

wille

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-11 22:25

Eurostarbroek 3 maand terug gekocht en echt lelijk vaal!,
Witte wedstrijdbroek eurostar vol pluizen, hoezo" jij kiest voor de stof" Marloezzka? staat er op het kaartje: deze stof pluist en wordt vaal!!??

Coentjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-11 06:56

Ik heb twee domino's, eentje van de 450 stof. Deze blijft qua kleur heel mooi, maar idd pluizen! Dus ik denk, ik koop nog een 700 stof domino, heerlijk katoenen stoffie! Maar wordt echt heel vaal, heb de olijf/bruin/beige kleurige broek. Zonde!

Toverbal

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-11 07:28

Ik ben eigenlijk wel tevreden met de mijne. Die is nu 14 jaar oud whahwah.
Het is wel een kindermaat :o heb erg korte beentjes, het is een dikke stof, weet zo niet uit mijn hoofd welke stof. Maar ik heb geen last van pluisjes. Deze oude broek doe ik zelfs in de droger.

Ik heb wel een Eurostar van mijn nichtje gehad, die heeft ook suede vlakken erop, maar die pluist als een gek.

MP83

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-11 15:51

Ik had het ook op mijn nieuwe Eurostar rijbroek, gelijk na de 1e keer rijden al. Broek was nog niet eens gewassen. Dus terug gegaan naar de winkel. Daar zeiden ze dat er niets aan te doen was, dat dat nou eenmaal gebeurde. Ze hebben het voor me verwijderd, waarna het niet meer terug zou komen. Het is niet meer zo erg als eerst, en stoor me er maar niet teveel aan (is nu toch niet nieuw meer). Maar het zou inderdaad niet moeten mogen.

daNiielle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-11 15:55

Ik heb er ook last van, buitenkant knie, heeft volgens mij weinig te maken met wrijving.
Zat er na 1 keer al in.

Vind ze ook vreselijk om aan te trekken als hij net uit de was is, dan is het echt springen en doen omdat hij zo strak is. :')
Overigens na 1 keer rijden wel erg fijn, en dan past hij ook weer zoals het hoort.

Beetje jammer voor dat geld......

SRY

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-11 20:47

Ik heb dit ook op 1 van mijn eurostar rijbroeken, op mijn bovenbeen. Het is ontstaan door met een zweep te rijden die niet mooi meer is, doordat ik mijn zweep wel eens heb laten slingeren bij de paarden en hun eroverheen gaan lopen en het plastic of touw of wat het is wat om de zweep zit los is gegaan. Heb het maar aan 1 kant, rechts, daar heb ik ook altijd mijn zweep. Mijn eigen schuld.

Voor de rest geen problemen mee. Heerlijke rijbroeken.
Laatst bijgewerkt door SRY op 14-06-11 20:51, in het totaal 1 keer bewerkt

eilleen333

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-11 20:49

Ik heb dit ook met mijn broek. Ik heb toen een nieuwe gekregen, en die had het ook. Toen weer een nieuwe, en die had het na een week ook al. Het zou aan mijn jas liggen (daarom zit het ook maar op 1 bil ;) ).
Maar ik heb er geen last van. Echt mooi is het niet, maar ik let er niet zo op hoe ik erbij loop als ik op stal ben. Als hij maar lekker zit en functioneerd ;) .

Coentjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-11 22:20

Maar welke STOFFEN hebben jullie dan waarbij het pluist? Bij de 700 heb ik nergens last van, maar de 450 pluist echt heel erg!

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-11 22:22

Euh, dit topic is 5 jaar oud? :+

Chaos

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-11 22:26

Ooh. :+

Ik wilde net gaan reageren.
Irriteer me er ook dood aan.

Mijn Eurostar broeken worden vaal.
En de Eurostars broeken van andere stof pluizen allemaal. :(

Maar het merk zit zo fijn, en ze gaan verder heel lang mee, en het is het enige wat mij echt mooi staat. :D :(

MP83

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-11 10:35

daNiielle_ schreef:
Ik heb er ook last van, buitenkant knie, heeft volgens mij weinig te maken met wrijving.
Zat er na 1 keer al in.

Vind ze ook vreselijk om aan te trekken als hij net uit de was is, dan is het echt springen en doen omdat hij zo strak is. :')
Overigens na 1 keer rijden wel erg fijn, en dan past hij ook weer zoals het hoort.

Beetje jammer voor dat geld......

Ja heb ik ook, was m daarom ook liever niet te veel

Coentjuh schreef:
Maar welke STOFFEN hebben jullie dan waarbij het pluist? Bij de 700 heb ik nergens last van, maar de 450 pluist echt heel erg!

ja, ook de 450 inderdaad