Uitslag Theorie-examen IL-Jurycursus

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Frantic

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-05 09:30

"Life is too short to make all mistakes by yourself"

Wat sneu dat je gezakt ben , maar al diegene die wel geslaagd zijn: gefeliciteerd! *o/* *o/*

Maar Tyrza welk examen was het nou, IZ of IL?

Suzanne F.

Re: Uitslag Theorie-examen IL-Jurycursus

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-05 09:33

Volgend jaar? Ben je echt gezakt dan? Hee wat jammer zeg.

Nah ja veel schrijfervaring opdoen dit jaar en volgend jaar weer proberen!

Misschien zit je dan wel bij mij in de groep!!

MiepprinZ

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-05 03:28

Ik zat dus op 12 december, in de 1e groep waar 2/3 was gezakt en ik dus ook

Maar goed, ben niet bij de zwarte de fout ingegaan (als je niet zag dat hij constant rechts gesteld was moet je echt gaan schaken of gaan voetballen en acuut stoppen met paardrijden), maar ben bij het tweede paard in de fout gegaan. Dat was de bruine merrie, die erg fijn liep, maar af en toe even 'uitbrak'.. En dan willen ze niet dat je foutenkijker wordt.. maar wil bijna verliespunt geven.. tja.. kom ik daar aan met mn kleine winstpuntje... Oeps

CGJ12

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-05 14:39

MiEpPrInZ schreef:

............. en ik dacht dat jij vorig jaar die cursus al had doorlopen...........

Mies7

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-12-05 19:03

MiEpPrInZ schreef:

Maar goed, ben niet bij de zwarte de fout ingegaan (als je niet zag dat hij constant rechts gesteld was moet je echt gaan schaken of gaan voetballen en acuut stoppen met paardrijden), maar ben bij het tweede paard in de fout gegaan. Dat was de bruine merrie, die erg fijn liep, maar af en toe even 'uitbrak'.. En dan willen ze niet dat je foutenkijker wordt.. maar wil bijna verliespunt geven.. tja.. kom ik daar aan met mn kleine winstpuntje... Oeps

Ja wij hadden echt een kl*tegroep om te beoordelen... Ik vond die bruine merrie niet zo lekker lopen en zat met m'n punten wel dicht in de buurt van de hoofdjury. Was echter ook niet kapot van de zwarte, wel een supermooi dier om te zien maar inderdaad scheef en geen spectaculaire gangen.
Ben echt blij dat ik het wel heb gehaald, hoop dat jullie het de volgende keer ook redden...

MiepprinZ

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-05 19:31

CGJ12 schreef:
MiEpPrInZ schreef:

............. en ik dacht dat jij vorig jaar die cursus al had doorlopen...........

Had me er wel voor aangemeld, maar was uitgeloot, net zoals die 2x daarvoor