Paardensport is volkssport?50%=verliespunt!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Met 50% verliespunt

Poll eindigt op

Ik ben het eens me de nieuwe verliespuntenregeling
Geen stemmen
IK ben het niet eens met de nieuwe verliespuntenregeling
Geen stemmen
Geen mening
Geen stemmen

Totaal aantal stemmen: 0

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-05 21:26

Hors concours
betekent buiten mededinging

LBLGypsyCobs

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-05 22:29

In mijn reactie over het beter thuis kunnen blijven van lager scorende combinaties, bedoel ik die combinaties waarbij dat frustratie oplevert.
Mensen die altijd hun paard de schuld geven, hun paard voor je ogen verrot rijden.
Die zouden moeten thuisblijven en nadenken.

Ik zag een stukje terug iemand die ook vaak laag scoort, maar aangeeft puur voor de lol mee te doen.
Dan zie ik dus iemand voor me waarbij de proef niet wil, haar schouders ophaalt en vrolijk de bak verlaat.

Zo iemand hoeft van mij zeker niet thuis te blijven, want incasseren is ook sport.

Maar ik zie helaas vaak combinaties de bak uit gaan, een ruiter met een kop als onweer en je weet dat het paard het op z'n kop krijgt. Sommigen wachten geeneens tot ze thuis zijn.
Die combinaties mogen van mij thuis blijven, dat is geen reclame voor de sport.

Liza_vL

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-05 00:12

runningkawa schreef:
Nu je het quote heb ik het wel gelezen Fabienne, maar een geheugen als een zeef
Maar je hebt gelijk als ik dat zo lees

Maar ik heb wel een vraag aan mensen die altijd dan rond die punten rijden, is de lol er dan niet snel af, ook al is het hobby?
Altijd laatste worden, lijkt me ook een keertje flauw worden namelijk

Idd, als je met een jong paard, dan ga je toch al niet voor winst
En zou dat verlies zijn (wat ik nog steeds denk dat je dat zo vlug niet scoort) jammer dan. Persoonlijk zou ik er niet wakker van liggen.

En idd, van te voren eens wat op vreemde plekken gaan rijden en eens HC of onoficieel starten doet wonderen

Mee eens. Tuurlijk iedereen mag wedstrijden rijden, maar de lol gaat er dan inderdaad af als je steeds maar 130 rijdt. Werkt nogal demotiverend. Maar als je het voor de lol doet, ik hou ze niet tegen.

Wat stennsje hierboven zet klopt inderdaad ook, dat soort mensen kunnen wel beter thuis blijven.