ervaring met PIAFFE RUITERSPORT?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Ann

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-05 14:20

Hmm, ik was van plan om er een Casco New Master te bestellen omdat hij daar 25 euro goedkoper is dan bij de meeste andere ruitersportzaken, maar twijfel door dit topic...

Marliesje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-05 14:49

Vergeet niet dat mensen die trevreden zijn zich minder snel laten horen dan ontevreden mensen!

Sjoos

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-05 14:54

Ann schreef:
Hmm, ik was van plan om er een Casco New Master te bestellen omdat hij daar 25 euro goedkoper is dan bij de meeste andere ruitersportzaken, maar twijfel door dit topic...

ik ben erg tevreden hoor, ik heb 1 van de 5 keer ofzo dat ik wat besteld heb iets wat later gekregen, maar verder toppie
ik heb mn cap er ook vandaan, had ik binnen 5 dagen binnen

ArAx

Re: ervaring met PIAFFE RUITERSPORT?

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-05 15:22

Ik heb laatst ook bij Piaffe Ruitersport.
Wat besteld dat kwam ongeveer een week na ik het besteld had.

Yvon

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-05 15:30

Ik ben helemaal tevreden hoor over Piaffe.
Al vaker wat besteld en nooit problemen of wat dan ook. Ik wilde laatst o.a een springsingel van HH hebben en die kon ik nergens vinden. Hebben zij m voor me besteld en netjes naar me opgestuurd.

onley

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-05 15:39

ik bestel er ook vaak en heb er nog nooit problemen mee gehad als iets niet goed was kon ik het meteen terug sturen en had dan ook mijn geld binnen 3 dagen op mijn rekening staan dus ik zal er zeker weer wat bestellen

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-05 19:38

Ben hartstikke ONtevreden over piaffe ruitersport wat een baggerzaak is dat zeg! walg ervan! mijn verhaal: ik had chaps en handschoentjes bestelt onder rembours die kreeg ik maar niet binnen en 2 weken later werd ik er wel een beetje ziek van dus ik mailen nou ze waren niet op vooraad maar nu wel en ze kwamen er gelijk aan en dus de volgende dag had ik ze binnen. wat blijkt nou hebben die ****** maat M geleverd inplaats van maat L dus mamsie bellen en zeggen dat we de goeie wilde maar dat we niet meer de verzendkosten gingen betalen dus die zouden op me rekening gestort worden nou ik gelijk teruggestuurt. en dus 2 dagen geleden werd ik alweer chagerijnig want me bestelling was er nog niet! en ook me verzendkosten niet
teruggestort dus ik bellen met een ene dennis en die zou het gaan uitzoeken en mij dinsdag (gister) terug bellen. dat deed hij dus niet dus mijn moeder was laaiend en bellen. ze hadden daar brand in de buurt dus het stroom was afgesloten enz. maar we hadden het facture nummer nodig dus me moeder zei dat ze zo terug zou bellen. en toen ze terug belde nam er helemaal niemand meer op, is 1 keer de telefoon afgesloten geweest, en werd er op de voicemail gezegd wij zijn niet bereikbaar dus laat GEEN bericht achter (wtf is dat nou weer voor iets ) dus savonds mijn stiefvader bellen dat dit te belachelijk voor woorden is dus ff gepraat blabla en hij zou ons vandaag gaan bellen. heeft ie gedaan en hij zei dat de goede chaps echt verstuurt zijn maar ze zijn kwijtgeraakt. vandaag heeft hij zwarte chaps maat L mijn kant opgestuurt...zucht weer een paar dagen wachten omdat het geen rembours is. conclusie ik wacht 4 weken lang op mijn zwarte chaps.

Caira

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-05 19:40

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-05 19:52

En het kan aan mij liggen maar volgens mij hebben ze flink wat smoesjes het kan echt zijn maar ze hebben wel als ik zo die berichtjes lees

xDramaQueen

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-05 19:54

Kimnor

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-05 21:02

Ik heb ook de nodige problemen gehad met mijn laatste bestelling.
De 2 x ervoor ging het prima, snelle levering en geen gezeur..

Ik had 9 dekens besteld.
1 deken daarvan was verkeerd geleverd.
Die heb ik dezelfde dag nog terug gestuurd, en na 3 weken had ik nog niets in huis... Toen heb ik een keer of 3 gemaild, maar kreeg nergens reactie op. Toen heb ik gebeld, en werd ik wel vriendelijk te woord gestaan. Ze hadden de deken niet op voorraad en ze hadden problemen met de vertegenwoordigers van Pessoa ( het merk waarvan ik een deken had besteld ). Okee kan gebeuren, maar laat het me dan eventjes weten!!!! Na nog 5 keer gebeld te hebben, heb ik vandaag eindelijk na 5 weken mijn deken gekregen!!

Maar nog een probleem..
Ik had 2 HH Hightech 150 grams lichen dekens besteld.
Daar heb ik ook 3 weken niets over gehoord, netjes het geld overgemaakt, maar kreeg niets toegestuurd. Na die 3 weken heb ik besloten maar gelijk te bellen in plaats van mailen. Ja mevrouw: U heeft een HH lichen deken besteld in maat 195 en 215 en de 215 dekens die zitten er niet bij!!! Ik heb zoiets van : Ja?? Zet het dan niet op internet en laat op z n minst even wat weten dat die deken er niet bij zit. De 195 was geen probleem, die hadden ze genoeg liggen.

Ik vroeg wat er nu dan ging gebeuren. Ze konden mij de nieuwe BR club seizoensdeken toesturen in maat 215 100 grams. 50 gram minder dan dat ik wou, maargoed, ik heb gezegd dat het okee was. Een week later kreeg ik:
195 HH hightech deken 150 grams, lichen ( dat was prima )
en in maat 215 de BR club high neck 600 D 280 grams winterdeken!
Daar heb ik toch niets aan!!!! Pfffffffffff.. moe word ik er van.
De HH lichen deken die ik in eerste instantie had besteld was 58 Euro, die wie ik zou krijgen die 100 grams van BR was 77, maar konden ze me voor hetzelfde geld toesturen, want het was tenslotte niet mijn fout. Maar nu hebben ze die 280 grams met kleine hals toegestuurd van 88,50 Euro... Best leuk om 30 Euro toe te krijgen, maar ik heb er geen hol aan!!! En hij is ook nog eens te groot voor mijn paard. En ik had al een winterdeken voor hem...

Kortom.. balen dus...
Ik word er zo moe van!

germie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-05 21:23

Sjoert

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-05 22:04

Germie, bedankt voor het plaatsen van die link. Daar kunnen veel mensen nog wat extra ervaringen lezen.
Aangezien dat topic al erg oud is, zou ik graag willen dat men in dit topic blijft reageren en dat topic niet omhoogschopt.

Kriel

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-05 23:13

Dames, dames, er gaat ook nog wel het een en ander goed hoor.
En gelukkig verlopen de meeste dingen beter dan hier wordt omschreven.
Helaas lezen we die reacties weinig....maar weten we dat het overgrote deel van onze klanten wel tevreden is.
Jammer is het ook om te lezen dat een gedeelte van de reacties die ik in dit topic lees, niet geheel op waarheid berusten....
Als dingen die fout zijn gegaan netjes met dezelfde mensen worden opgelost, wordt ook verzuimd dit te melden, erg jammer....
Wel leuk om te ontdekken dat ik nu precies weet welke bokker wie is....

naomi_s

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-05 09:00

ik ben erg tevreden over piaffe, ik heb een aantal weken geleden al mijn sponsorspullen bij piaffe gekocht....allemaal van geweldige kwaliteit, geen problemen, werd super geholpen en zal altijd blijven komen daar....ik ben een ZEER tevreden klant.

renes

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-05 09:05

Ik heb ook al verschillende keren iets besteld bij Piaffe. Altijd netjes op tijd binnen gekregen en ook datgene wat ik besteld had! Dus hier werderom een tevreden klant!

shan

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-05 22:14

vaak wat besteld, nog nooit klachten gehad.
eindelijk een ruitersportzaak met betaalbare prijzen.

Miepp

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-05 09:11

Wij wachten al een maand op een deken. Op mailtjes wordt langzaam gereageerd, en verder hebben we de deken ook nog niet gezien.

Ontevreden klant dus

Spetterlover

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-05 09:23

Ik heb wel goede ervaringen met piaffe!
Alles werd heel snel opgestuurd, had het steeds in een paar dagen binnen!

loutjuh

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-05 22:02

piaffe is mijn favo bestel winkel

ik heb woensdag een telefoontje gepleegd aangezien ik er maar niet uitkwam over welke deken ik moest kopen, en wat de verschillen precies waren. TOen kreeg ik eerst een vrouw aan de lijn die verbond me netjes door met iemand die verstand van dekens had. Ik werd eerlijk en netjes te woord gestaan, en heb toen een beslissing gemaakt. Ik bestelde onder rembours en donderdag lag het pakketje in de woon kamer toen ik uit me werk kwam.
En de deken is de goede maat, en precies wat ik zocht en nodig had.

dus van mij een 10+

Kriel

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-05 15:58

loutjuh schreef:
piaffe is mijn favo bestel winkel

ik heb woensdag een telefoontje gepleegd aangezien ik er maar niet uitkwam over welke deken ik moest kopen, en wat de verschillen precies waren. TOen kreeg ik eerst een vrouw aan de lijn die verbond me netjes door met iemand die verstand van dekens had. Ik werd eerlijk en netjes te woord gestaan, en heb toen een beslissing gemaakt. Ik bestelde onder rembours en donderdag lag het pakketje in de woon kamer toen ik uit me werk kwam.
En de deken is de goede maat, en precies wat ik zocht en nodig had.

dus van mij een 10+

Ohhhhhh, wat doe jij met de postbode dat het pakketje bij jou gewoon in de woonkamer gelegd wordt?

loutjuh

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-05 17:04

haha jaaaaaah

mijn mam was zo lief het pakketje aan te nemen (helaas niet betalen )...toch altijd spannend als je wat thuis krijgt ook al weetje wat het is.

astridastrid

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-05 22:55

Inderdaad, reacties van positieve mensen lees je veel minder. Zo ook die van mij. Ik ben zeer positief over Piaffe! Tenminste mensen met een zakelijke, commerciële instelling, de beste merken en de beste prijzen. Ga zo door!
Ik ben een vaste klant en het moge duidelijk zijn dat ik nooit problemen heb gehad met bestellingen .

susan_opel

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-05 23:02

ik heb nog maar 1 keer iets besteld , 1 ding waren ze vergeten in het pakje te doen, ik heb gemailt en het is direct naar mij toe gestuurd. ik ben dus zeer tevreden en als ik weer iets nodig heb ga ik het zeker weer daar bestellen.

sher

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-05 10:06

ik bestel ook wel vaak bij piaff ,vindt het een goede winkel,en altijd netjes mijn spullen gehad,heb het kreeft setje ook bij hun besteld dat duurde wel iets langer ...maar heb het allemaalnetjes gehad!jade setje had ik binnen 3 dagen ofzo al!