Pony EK Rome

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Jamy

Re: Pony EK Rome

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-05 14:11

8?
Lijkt me niet eens leuk om elke dag zoveel pony's te moeten rijden
1 is super, 2 gaat wel Maar dan heb ik er wel genoeg van

Barbara_m

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-05 15:26

Ik rijd er ook iedere dag 8 ofzo, maar die zijn nie allemaal van mijzelf hoor. Mn vriend ziet me aankomen, hij vindt 3 al veel!

Sullie97

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-05 16:49

je moet het maar willen, 8 pony's, pfoehh. Ik weet niet of ik dan ponyrijden nog zo leuk zou vinden. Ik vind het wél heel knap hoe zij als twaalfjarige in een (Duits) team weet te rijden en dan ook nog individueel zilver bij elkaar te rijden.

Barbara_m

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-05 16:57

Sullie97 schreef:
je moet het maar willen, 8 pony's, pfoehh. Ik weet niet of ik dan ponyrijden nog zo leuk zou vinden. Ik vind het wél heel knap hoe zij als twaalfjarige in een (Duits) team weet te rijden en dan ook nog individueel zilver bij elkaar te rijden.

Dat is absoluut waar.

Odie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-05 21:35

Kunnen ze niet een paar andere (bij voorkeur nederlandse) ponyruitertjes in vaste dienst nemen om de overige 7 pony's te rijden??? Dan zet je Sanneke er af en toe op om ze even aan te voelen, als de tijd rijp is kiest zij die ene pony waar ze op het EK mee wil starten en dan kunnen de overige combinaties zich voor nederland selecteren. Krijgen wij ook nog eens een brede top.

Loesvb

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-05 23:38

Sullie97 schreef:

Anders gezegd; ik zou het zeer slecht vinden als ze met AL de mogelijkheden die ze krijgt zich niet in de medailles kon rijden!!!

citaat eurodressage.com: 'Deinhard B and Dino P Sold to Sven Rothenberger'
Sanneke Rothenberger, who rides for Germany, is also competing Domino Dancing and Konrad. Without a doubt, she has the largest and highest quality collection of FEI dressage ponies at her disposal in Europe.

Inderdaad knap zeg dat ze dat voor elkaar krijgt

SGWuppie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-05 15:53

Je kan natuurlijk ook gewoon de pony's bij je concurrenten wegkopen, dan win je op een gegeven moment ook

Sullie97

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-05 16:11

Loesvb schreef:
Sullie97 schreef:

Anders gezegd; ik zou het zeer slecht vinden als ze met AL de mogelijkheden die ze krijgt zich niet in de medailles kon rijden!!!

citaat eurodressage.com: 'Deinhard B and Dino P Sold to Sven Rothenberger'
Sanneke Rothenberger, who rides for Germany, is also competing Domino Dancing and Konrad. Without a doubt, she has the largest and highest quality collection of FEI dressage ponies at her disposal in Europe.

Inderdaad knap zeg dat ze dat voor elkaar krijgt

Ik zal mezelf nog even verduidelijken, ik vind het knap dat ze ver over de 70% kan rijden, dat getuigt dan wel van talent. Al ze geen talent had (wat ik me nauwelijks kan voorstellen met zúlke ouders)dan zou ze echt niet in het Duitse team zitten.

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-05 16:13

Ik kan me voorstellen dat er een behoorlijke druk op dat meisje ligt met zoveel goede pony's. 'Men' heeft hoge verwachtingen van haar. Hopelijk kan ze daar op een evenwichtige manier mee omgaan.

Sullie97

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-05 16:15

Blijkbaar heeft ze al laten zien dat het haar lukt, door individueel zilver te winnen met weliswaar een toppony, maar het lukt haar ook en daar gaat het om!

jimdebrit

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-05 14:37

...