zuidlaren 6&7 augustus

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Bren79

Re: zuidlaren 6&7 augustus

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-05 21:38

En nu maar hopen dat het weer ook gaat meewerken

AniekR

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-05 21:45

Ik ben morgen ook met rhapsody mee!!
Als het droog is ga ik morgen misschien nog hier en daar een fototje maken... maar weet niet of dat lukt

marije1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-05 22:14

SelenaV schreef:

Hahaha Jaaa hehe NajaaH we zien wel hoe t veld er uit ziet als t niet goed is dan starten we gewoon niet

Ik hoop dat ik, voordat we onderweg zijn, weet of het doorgaat of niet. Vind het een beetje jammer om 1,5 u te rijden en dan erachter komen dat het terrein niet goed is..
Maar hopen dat het een beetje droog blijft! Ik heb vanavond nog gebeld en toen zou het in principe nog doorgaan. Morgen om 7u bel ik weer..

Bren79

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-05 22:21

Voor diegenen die bij FRYSKE(paard-in-portret) geboekt hebben.
Het maken van de foto´s is afhankelijk van het weer vanwege een risico met het apparatuur en met slecht weer kun je slecht mooie en goede foto´s maken.

dus afhankelijk van het weer of er foto´s gemaakt gaan worden we komen in elk geval wel op de wedstrijd

groetjes bren en Fryske(die op dit moment even niet kan reageren)

trisca

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-05 22:48

marije1987 schreef:
SelenaV schreef:

Hahaha Jaaa hehe NajaaH we zien wel hoe t veld er uit ziet als t niet goed is dan starten we gewoon niet

Ik hoop dat ik, voordat we onderweg zijn, weet of het doorgaat of niet. Vind het een beetje jammer om 1,5 u te rijden en dan erachter komen dat het terrein niet goed is..
Maar hopen dat het een beetje droog blijft! Ik heb vanavond nog gebeld en toen zou het in principe nog doorgaan. Morgen om 7u bel ik weer..

Zet je het er dan wel even hier dr' op als het niet doorgaat

Ik hoop dat ze het niet door laten gaan als de terreinen erg slecht zijn...

Maar het liefst natuurlijk een superwedstrijd op goede velden

marije1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-05 05:56

trisca schreef:

Zet je het er dan wel even hier dr' op als het niet doorgaat

Ik hoop dat ze het niet door laten gaan als de terreinen erg slecht zijn...

Maar het liefst natuurlijk een superwedstrijd op goede velden

Ik weet nu nog niks meer dan gister, dus wij gaan zo gewoon de paarden ophalen en die kant op! Iedereen veel succes(als het doorgaat...)!

Mies7

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-05 08:00

Wij gaan ook zo weg... Had eerlijk gezegd stiekem gehoopt dat het niet door zou gaan, heb er weinig zin in om in de drek te rijden en om weer kleddernat te regenen zoals vorige week in Sint Annaparochie....

Sylhouet

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-05 08:06

Wij vertrekken over 10 minuutjes richting stal...
.. ik hoop dat het in Zuidlaren droger is dan hier, want sinds mijn wekker ging, heb ik hier alleen nog maar keiharde regen gehad ..

Equira

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-05 08:51

Hahaha, dan woon jij in een ander Groningen. Ik werd wakker met een zonnetje op mijn raam en die schijnt nu nogsteeds. Ik heb goede hoop voor vandaag

Ils_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-05 09:13

haha ja idd, ik woon in roden! dichtbij groningen, en ik stond op bij zon en de zon schijnt nu nog!! zal zo op de fiets naar me paardjuh en hem ff klaarmaken! tot vanmiddag iedereen!!

Equira

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-05 09:31

En het valt weer met bakken uit de hemel...... Ik pak zo de bus naar Norg, daar staat het paardje van mijn vriendin.

Ils_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-05 09:36

ja wou ik net zeggen!! en regent het weer!! je wordt niet goed van dit weer!! maarja wat doe je eraan!! zo ook nog op fiets ook nog :S

Vonkie2009

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-05 09:39

Het is hier sinds vanochtend al droog... (ssssttttt niet te hard..) en de zon schijnt.... ik zal het meenemen naar Zuidlaren straks oke??

Ils_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-05 09:42

haha ja doe dat maar, het is hier nu ook alweer droog!!! wordt helemaal kriegel van dit weer! je kan er echt nie van op aan! maarja wat doe je eraan! zolang het straks/vanmiddag in zuidlaren maar wel droog is!!

Rieta

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-08-05 09:50

Idd ga nu zo de bonte wassen... maar die loopt nog in het land mischien is die wel wit van de regen whhah iedereen succes nog die nog moet trouwens

Rieta

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-08-05 12:23

ik hoorde van iris (trisca) net dat ze 171 en 148 punten heeft en staat nu nog 1e Ze moest de 1e proef in de hagel rijden :S Super GEFELICITEERD!!

Rieta

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-08-05 12:51

nou wij gaan weg.... Jullie horen het wel

Sylhouet

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-05 14:30

WendyK schreef:
Hahaha, dan woon jij in een ander Groningen. ...

Maar goed, ik ben net weer terug.

Toen wij in Z'laren aan kwamen leek het wel een wolkbreuk, en even later begon het zelfs keihard te hagelen pffffff
(zo te lezen de bui waar Trisca in reed ).
Maar toen ik rond half 11 op ging zadelen werd het droog en het is vanaf toen ook zo goed als droog gebleven,
dus daar hadden we veel geluk mee !

Voor de rest, zo goed en zo kwaad als het ging door de blubber heen gesjouwd, het was niet fijn rijden dus ik was al lang blij dat ik toch weer met 2 winstpuntjes naar huis kon ondanks de nodige glijpartijen tijdens de proef (158/156) !

Het wordt nu wel weer eens tijd voor echt zomerweer !!

Alanta

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-05 14:51

nou, ik ben er ook weer, ik had de mazzel vroeg te rijden (9.18 uur) toen was er een lekker zonnetje bij. Ik was 6e in de eerste proef met 156 en in de 2e hadden we 157 punten. Dit was onze 2e wedstrijd in de L1 dus al met al super tevreden !!

marije1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-05 16:48

Wij gingen vol goede moed naar Z'laren, hier kwam de regen nl met bakken uit de lucht, maar ik had even gebeld en daar scheen de zon. Sjors bij super mooi weer gereden, 1 balkje. Met Tikarla zat ik midden in de wolkbreuk(en), terrein was een grote bende. Gelukkig nog wel rond, maar fijn ging het beslist niet. Maar ach, ze is ook nog maar net een paar maandjes onder het zadel.

trisca

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-05 17:52

ik had het water in de laarzen staan na de 1e proef Hagel, onweer alles zat tegen, maar kreeg na de proef een compliment van de jury dat ik hem er super doorgereden had. Resultaat 171 punten. De 2e proef werd Goldy halverwege erg kwaat dat het stopte met regenen en ging giga scheef lopen }> .
Daar gingen mijn punten...145 .

Ik kon eindelijk de 1e proef weer eens rijden voor wat we waard zijn, voelde eindelijk weer wat kracht in m'n benen. Wel even lekker voor volgende week

Maar erg tevreden met een 2e prijs en blij dat hat terrein toen nog wat te doen was, want daarna....

succes degene die vanmiddag moest...

Rieta

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-08-05 18:38

nou ik ben ook weer terug.... VERSCHRIKKELIJK dat terein jeetje mina niet normaal meer... De inrijterein was helemaal verschrikkelijk maarjah... Ik had hem wit maar is nu weer zwart

De proefen ging wel aardig netjes ondanks de ring met dikke hoefslagen derin :S hij sprong in beide proeven in galop met de middendraf beetje vaag maarjah..

Had de 1e proef 158 -1 verkeerde been en de 2e proef had ik 163 zeer tevreden Ilse (ladyzwien) had ook in de 2e proef 163 whaah wel grappig Hadden nog een 6e plek maar de 5e plek was een gedeelde plek dus werd er geen 6e plek uitgereikt :S

maar weer 2 winstpuntjes derbij... nu heb ik er al 14

trisca

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-05 18:40

Rieta schreef:
nou ik ben ook weer terug.... VERSCHRIKKELIJK dat terein jeetje mina niet normaal meer... De inrijterein was helemaal verschrikkelijk maarjah... Ik had hem wit maar is nu weer zwart

De proefen ging wel aardig netjes ondanks de ring met dikke hoefslagen derin :S hij sprong in beide proeven in galop met de middendraf beetje vaag maarjah..

Had de 1e proef 158 -1 verkeerde been en de 2e proef had ik 163 zeer tevreden Ilse (ladyzwien) had ook in de 2e proef 163 whaah wel grappig Hadden nog een 6e plek maar de 5e plek was een gedeelde plek dus werd er geen 6e plek uitgereikt :S

maar weer 2 winstpuntjes derbij... nu heb ik er al 14

super rieta , maar ik had je toch al gezegd dat je niet meer hoefde te wassen

Rieta

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-08-05 18:45

nee idd..... maar dat had ik om 11 uur al gedaan whah

Equira

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-05 18:52

Wij zijn er ook weer!!!! Rieta, ik was mee als groomy bij die kleine zwarte Maar inderdaad wat een weer zeg, hagel.... het is augustus!!!! Ik zie er enorm tegenop om morgen weer te moeten, maar goed dat is een B proef, dus dat moet nog wel lukken in die modder.