Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
SelenaV schreef:
Hahaha Jaaahehe NajaaH we zien wel hoe t veld er uit ziet als t niet goed is dan starten we gewoon niet
marije1987 schreef:SelenaV schreef:
Hahaha Jaaahehe NajaaH we zien wel hoe t veld er uit ziet als t niet goed is dan starten we gewoon niet
Ik hoop dat ik, voordat we onderweg zijn, weet of het doorgaat of niet. Vind het een beetje jammer om 1,5 u te rijden en dan erachter komen dat het terrein niet goed is..![]()
Maar hopen dat het een beetje droog blijft! Ik heb vanavond nog gebeld en toen zou het in principe nog doorgaan. Morgen om 7u bel ik weer..
trisca schreef:
Zet je het er dan wel even hier dr' op als het niet doorgaat![]()
Ik hoop dat ze het niet door laten gaan als de terreinen erg slecht zijn...
Maar het liefst natuurlijk een superwedstrijd op goede velden
WendyK schreef:Hahaha, dan woon jij in een ander Groningen. ...
Rieta schreef:nou ik ben ook weer terug.... VERSCHRIKKELIJK dat terein jeetje mina niet normaal meer... De inrijterein was helemaal verschrikkelijk maarjah... Ik had hem wit maar is nu weer zwart![]()
De proefen ging wel aardig netjes ondanks de ring met dikke hoefslagen derin :S hij sprong in beide proeven in galop met de middendraf beetje vaag maarjah..
Had de 1e proef 158 -1 verkeerde been![]()
en de 2e proef had ik 163 zeer tevreden
Ilse (ladyzwien) had ook in de 2e proef 163 whaah wel grappig
Hadden nog een 6e plek maar de 5e plek was een gedeelde plek dus werd er geen 6e plek uitgereikt :S
maar weer 2 winstpuntjes derbij... nu heb ik er al 14