Naja, bij mij ging het voor geen meter, had 144 en 143 en dat is volkomen terecht.
Margon, jij bent echt maf hoor!
Echt supergoede punten!Heb Jerta nog geschreven, was trouwens wel een lange zit, van 13.00 tot 17.30 schrijven.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Echt supergoede punten!Manon schreef:
Heb Jerta nog geschreven, was trouwens wel een lange zit, van 13.00 tot 17.30 schrijven.
Maarja, voorwaarts is anders....

Tevreden mee hoor. Toen ik overstapte naar de L1 wist ik dat mijn kans op kampioenschap zo goed als verkeken was. Dat valt nu toch weer aardig mee
Woensdag weten we meer, maar als we door zijn weet ik ook nog niet of ik ga rijden. Er gaan er bij ons 13 door Jertadeperta schreef:Manon schreef:
Heb Jerta nog geschreven, was trouwens wel een lange zit, van 13.00 tot 17.30 schrijven.
Hihi, ja heb je gezien. Ging niet zo goed in ring 8 helaas, ze was een beetje uitgeput en dan gaat ze nogal slingeren en aan het been hangen![]()
En ze was hengstig, had het idee dat zodra ik been gaf ze alleen maar met haar kont begon te draaien, zo van "ja lekker"Maarja, voorwaarts is anders....
Gelukkig eerste proef wel een winstpunt (159)
met m'n baggerpunten
Vaak melden er ook nog een aantal af enzo
Lijkt mij sterk! 
18de en 11de en in odijk 25ste en 25ste zoiets
als de uitslag klopt maar dat doetie nu nog niet, dan zou ik 1x 13de zijn volgens hun

*volgens mij 
Suzanne F. schreef:Ik heb ring 2 gejureerd, de B-ponies. Had ook lieve AB ponies erbij!
Die is van onze club (de voornruiters
)
Danielle14 schreef:Suzanne F. schreef:Ik heb ring 2 gejureerd, de B-ponies. Had ook lieve AB ponies erbij!
Ook een wit schimmeltje?Die is van onze club (de voornruiters
)
Ik ben ook door, met allebei
die is van onze club.. LadyLuna schreef:Danielle14 schreef:
Suzanne F. schreef:
Ik heb ring 2 gejureerd, de B-ponies. Had ook lieve AB ponies erbij!
Ook een wit schimmeltje? Die is van onze club (de voornruiters )
Ook Renske Verhart? Heeft een schimmeltje met beetje stippen enzo die is van onze club..
Danielle14 schreef:LadyLuna schreef:Danielle14 schreef:
Suzanne F. schreef:
Ik heb ring 2 gejureerd, de B-ponies. Had ook lieve AB ponies erbij!
Ook een wit schimmeltje? Die is van onze club (de voornruiters )
Ook Renske Verhart? Heeft een schimmeltje met beetje stippen enzo die is van onze club..
Nee hij's helemaal wit.. Maar vraag me niet hoe dat meisje heet