Pff ik ben nu pas thuis! (nog ff de paardjes verwent )
Met Soraya vond ik t heel fijn gaan, resultaat 154 (3e) & 158 (2e)! Ik baal er wel een beetje van.. Had wel iets hoger verwacht.. Ik had bij Soraya er last van een gladde bodem en bij Tommy helemaal niet! Heel appart Maar Tommy was weer zo lief om me dag goed te maken 1e met 170 en de andere proef 160! Super friesje Ik had met Tommy bij die proef met 160 punten dezelfde jury als die ik bij Soraya had (met die 154) (vraag me nu af of dat wel mag, jurys mogen toch maar zoveel combinaties op een dag jureren?) Ik dacht: nah ik rij gewoon vrolijk, waarschijnlijk haal ik dan nu ook geen punt, maar wel dus!! Ik heb ook nog 2 foto's gekocht van Tommy!
Wat een chaos die prijsuitreiking van de paarden zeg!
ik had gisteren een flinke baaldag....Mijn auto ging stuk op de oprit van maarsbergen...daar sta je dan met je paard. Snel ander vervoer geregeld en iemand om auto weg te slepen maar door alle stress proeven flink verknald..153 & 157. Gelukkig de laatste winstpunt die ik nog nodig had gereden dus ik kan nu L2 starten en dat ga ik dan ook maar doen, ik laat de selecties even voor wat het is...