Stratenconcours Made - 4 juni

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

NdV74

Re: Stratenconcours Made - 4 juni

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-05 12:41

Heb je ook foto's van Wybrun onder het zadel?

Ania

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-05 16:29

ja ze staan hier ergens op bokt, ik zoek de link ff op

NdV74

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-05 18:24

Wow! Mooie foto's hoor. Die ohz zijn ook heel leuk. Maar hoe zit het nu, is Wybrun nu wel of niet van jou? Ik heb daar wel iets over gelezen volgens mij op het friezenforum maar snappen doe ik het niet helemaal

Ania

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-05 19:27

NdV74

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-05 21:15

Super hoor!
Zou je mijn bovenstaande vraag nog willen beantwoorden? Mag ook via pb hoor. Ik volg het effe niet meer

NdV74

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-05 18:35

A.s. zondag is het als het goed is in Hulten. Waar wordt het gehouden?

@Ania: ga jij ook (rijden of kijken)? Als je moet rijden, weet je al hoe laat? Ik ga zeker kijken.

Ania

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-05 17:34

ik ga rijden in hulten ik moet om 20 over 2
ik heb alleen iemand nodig die weer mijn haar wil doen... Neonlight ???

NdV74

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-05 19:29

Haha ik had je graag geholpen maar ik ben daar zooooooooooo slecht in.
Ik ga morgen in elk geval kijken en hopelijk spreken we elkaar nog even. Zou wel leuk zijn.

Ania

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-05 22:55

tuurlijk wel joh!! Moet je wel snel zijn, want ik moet dan meteen weg, moet nl nog een ander paard rijden in helden op de keuring

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-05 23:37

Ik ben er al om 9 uur, ik moet 10:35 voor het eerst de ring in met ons 3 jarig hengstje. Wordt mijn debuut met dat beestje. Stelt ook niet veel voor trouwens, die is nog zo jong, daar vragen we niks van. Maar hij is zo schattig en lief! En verder moeten we nog 3 keer, tijden weet ik zo niet.
Ania, kom maar langs, voor je haar wordt gezorgd! Moet even kijken of ik tijd heb, moeten namelijk ook nog misschien in wat tuigpaardrubrieken helpen, en dan is het rennen en vliegen, maar anders regel ik wel iemand.

NdV74

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-05 18:54

Ania, ik was wat aan de late kant, heb je helaas net gemist. Wel jammer hoor. Volgende keer beter.

Neonlight, jou heb ik wel even gezien maar je had het erg druk Ook volgende keer beter zou ik zeggen.

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-05 21:43

Ja, dat was een vlugge meeting! Moest snel zijn, die merrie is nogal vervelend en blijft niet stilstaan. Had het trouwens gepresteerd om in de limietklasse 3 keer de opzet te knakken waarbij 1 keer kwam omdat ze steigerde en erbij ging liggen.

Ania, ik heb jou ook gemist! Zag je in de verte rijden, hoorde wel dat je 3de geworden was. Had je ook nog voor mijn damesnummer gezocht op het terrein maar kon je niet vinden. heb Wybrun aangemoedigd in de limietklasse en heel hard voor hem geklapt! Jammergenoeg kreeg ik hem niet naar die 1ste plek geklapd. Hij was weer beter als in Beers geloof ik, het zit hem nog niet helemaal lekker. Maar hij komt weer terug!

NdV74

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-05 21:49

Komen er dit seizoen nog wedstrijden waar jullie allebei aan meedoen?

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-05 12:36

Ik weet niet of Wybrun naar de Hippiade mag, anders de Hippiade op 9 september. Wij rijden 10 september nog Dinteloord, daar zijn geen friezen, 17 september Hoogland, ook geen friezen, 23 september Utrecht, weet niet of daar friezen zijn, en 28 september Workum, daar zijn alleen nationale friezen, Verder is er op 3 september nog een wedstrijd bijgekomen in Prinsenhage (of Princenhage, weet niet hoe je het schrijft ) maar daar gaan wij niet rijden, moeten dan met mijn appaloosamerrie en veulen naar de keuring.

NdV74

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-05 16:15

Princenhage zeg je? Dat is echt 5 minuten bij mij vandaan. Zal eens op de site van die vereniging kijken.

Ania

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-05 14:28

Ik moet sowieso naar ermelo de 9e.
Ik was na mijn rubriek meteen weg want ik moest Dunja nog rijden. Ik heb jou wel aangemoedigd Maaike, wel leuk dat ze omriepen dat het paardje van jou was

hey ik moet me bus halen, oze computer is kapot dus ik zal niet vaak op internet te vinden zijn, maar ik zal meer uitleg geven zo snel ik weer op een computer kan!

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-05 16:56

Nee, ze riepen niet om dat het paardje van mij was, (is het ook niet) maar ze riepen om dat ik met mijn eigen wagennummer reed. Wim van Ginneken was het rijtje af aan het lopen en hij kent mij inmiddels dus wel, deed het bij mij uit zijn hoofd.......en toen zag ie ineens nummer 30 op de kar, en hij verwachtte nummer 34. Damesnummer rijd ik altijd onder nr 30, mijn eigen nummer, als ik een gewone rubriek rijd rijd ik onder het nummer van de eigenaar, nr 34. In het verleden heb ik meer gewone rubrieken gereden dan damesnummer (reed vroeger ook limietklasse, ereklasse en tweespan), en het viel hem nu pas op.

Maar ik zie jou dus de 9de dan in Ermelo!

NdV74

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-05 13:07

@ Neonlight: weet je hoe laat je moet rijden morgen in Breda? Ik zag in de krant dat de wedstrijd pas om 14.20 uur begint.

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-05 08:49

Sorry, zag het pas net. Ik heb daar niet gereden, ben met mijn merrie en veulen naar de keuring in Kootwijk geweest.

NdV74

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-05 10:58

Oeps. Had ik kunnen weten, dat had je hierboven al ergens vermeld

Ania

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-05 13:07

Neon en ik hebben het er weer goed vanaf gebract op de hippiade Ik was 3e en en Neon 4e!

NdV74

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-05 15:52

Gefeliciteerd!!! Voor allebei natuurlijk

@ Ania: heb je mijn pbtje gehad?

Ania

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-05 18:26

ja sorry nicole, ik moet er nog op reageren komt helemaal god

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-05 11:29

Ja, het damesnummer ging super!!! Helaas de rest van de rubrieken niet. We gingen voor het kampioenschap tweespan, waren ook favoriet, maar helaas.....Michael verloor zijn ijzer direct voor de jury. Jury riep me en wees van "daar ligt het ijzer". Op zich liepen ze nog super en je zag er eigenlijk haast niks van (moest 2 rondes kijken en toen wist ik pas dat het van Michael was) maar we werden 3de gezet, en de eerste 2 mochten overkampen. Als hij het ijzer niet voor de jury verloren was hadden we zeker bij de overkampers gezeten.

De merrie moest in het donker nog rijden en de lampen waren vreselijk, of je werd verblind of je liep in een donker gat. Keuren was eigenlijk ook onmogelijk. Met haar gespring was de opzethaak en het ringetje voor de staartriem gebrokenn (eigenlijk de schroef die dat met elkaar verbind), ze liep dus de overkamping zonder. Uiteindelijk 3de, en wederom maar vroegtijdig de baan verlaten. Zijn we best goed in in Ermelo.
Maar 1 ding is zeker, wij rijden zo nooit meer mee. Het was niet leuk, liep uit (we hadden niet anders verwacht), stonden daarna in het donker te klooien, losrijden voor de limiet was ook in het donker, echt niet grappig. Het was een bagger-organisatie.