Wel wat vervelende hobbels in de ring hoor, was lastig met hollen.
Nog mensen foto's gemaakt van de Welsh presentatie?
Misschien kom ik mezelf tegen. Al ging het laatste stukje niet zoals ik wilde.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Er was een weg afgesloten en toen klopte de routeplanner niet meer en waren we dus aangekomen in een woonwijk, daarna waren we in Vijfhuizen ofzo beland en uiteindelijk hadden we het toch nog gevonden! Ik was natuurlijk veel te laat en degene voor mij viel uit dus had maar 10 minuten los gereden. Daardoor had ik wel een paar fouten in m'n proef. In de middendraf sprong hij in galop en ipv een eenvoudige wissel sprong hij om dus dat was jammer... Mja ben toch nog 5e geworden met 60,94%
Moest dus ereronde rijden maar had daar natuurlijk niet op gerekend en had net alle knotten eruit gehaald, kon ik dus weer opnieuw invlechte enzo maar 't is gelukkig allemaal goedgekomen! Ben alleen m'n coupon vergeten mee te nemen dus dat is wel jammer... jongleurtje schreef:ALs er iemand foto`s heeft gemaakt van het springen of weet wie dat heeft gedaan zou die mij even een pb willen sturen? alvast bedankt
Zie net in je profiel dat je haar niet bent. heb je zelf ook mee gesprongen??
)
Bonte schreef:jongleurtje schreef:ALs er iemand foto`s heeft gemaakt van het springen of weet wie dat heeft gedaan zou die mij even een pb willen sturen? alvast bedankt
Ben jij Anne van Vulpen zelf??? Want dan heb ik wel een aantal foto's van jou. Gefeliciteerd nog trouwens (als je haar bentZie net in je profiel dat je haar niet bent. heb je zelf ook mee gesprongen??
ik wil ook de uitslagen zien Th0mas schreef:ja kloptik wil ook de uitslagen zien

) had bij de junioren Inge verbeek gewonnen met 66 nog wat % en 2e was chantal lanen en 3e lotje schoots, 4e merel peper en 5e ik
verder weet ik het niet precies...