Pinksteren in Hattem

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Solitair

Re: Pinksteren in Hattem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-05 16:20

en? wat hebben jullie dr van 'gebakken'??

ik had helaas geen prijs en geen winspunt, het was opzich wel een goede proef, alleen een beetje slordig. dr was maar 1 combinatie in de z met winspunt.

m'n zusje heeft wel goed gereden..2 winspunten en een 2e en 6e prijs!

MarrieLeen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-05-05 17:37

Gefeliciteerd voor je zusje! Lachen Ach, je hebt waarsch. wel een leuke dag gehad?
Hoe was het verder? De kermis enzo?

Iwandy

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-05 18:03

Ik had ook geen wp's en prijs in het Z. Ik had hem niet goed aan het been waardoor er niets extra's aanzat en een paar oefeningen mis gingen. Ik had 1 keer 180 -2. Ik was mijn zweepje vergeten weg te doen Clown Ik dacht er vlak voordat ik de ring in moest nog aan Gestoord Maargoed zal je altijd zien!

Springen ging niet slecht maar kon veel beter. Bij nr.3 wou hij er aan de rechterkant langs dus ik daar goed op letten...schiet ie er op het laatste moment links langs... Beetje dom van me omdat te vergeten Bloos
Maar we zijn nu toch officieel B+1 Haha!

Toen we de springring uitkwamen begon Iwan te draven dus ik dacht hij wil zeker snel naar de trailer om te drinken. Draaft ie bijna het Kermisterrein op!!! Frusty Hij vond het daar vast lekker ruiken want ze waren wel met allemaal zoet snoep bezig maar nog niet met de attracties dus hij had ook geen reden om daarvan te schrikken.

Zo een heel verslag en al met al toch wel een geslaagd dagje!!!

Oja voor het geval iemand het vergeten is hier staan morgen foto's op: www.actieshot.nl
Laatst bijgewerkt door Iwandy op 14-05-05 18:06, in het totaal 1 keer bewerkt

Solitair

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-05 18:05

mm..als ik zelf moest springen met mijn pony...ging dat echt niet goed..ik vond de kermis te dicht bij het losrijterrein van het springen..alhoewel de pony's van het springen dr niks op deden. ik ben zelf nergens in geweest...maar ik zag wel mensen met witte rijbroeken in dingen zitten..

volgende keer neem ik wel een brommertje mee..hahaha..grapje..
dressuurringen 1 en 2 zit op een veld.
dressuurringen 3 tot 9 zit op een veld
en 10 tot 13 op een veld.
en dat is een heeeeel eind lopen. vooral naar ring 3 tot 9! ik vond het niet zo erg nat..k heb wel eens erger meegemaakt..

maar wat ik altijd bij buitenconcoursen zo raar vind...waarom is het 'centrum' altijd bij het springen? daar staan de kraampjes..en meerdere dingen..waarom niet bij dressuur? alhoewel ik geen gekke dingen naast mijn ring wil hebben!

Solitair

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-05 18:07

iwandy heb ik ook nog gezien! een bruine pony met 4 witte benen?
jij hebt mij ook vast nog wel gezien....hoedje..bruine pony? dr waren namelijk niet zo veel mensen die met hoedje reden..

Iwandy

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-05 18:13

heidehofs schreef:
jij hebt mij ook vast nog wel gezien....hoedje..bruine pony? dr waren namelijk niet zo veel mensen die met hoedje reden..

bijna goed Iwan is een vos met 4 witte beentjes Haha!
Ik heb 2 bruine E-pony's met allebei een meid met een hoedje op gezien en ik wist gewoon echt niet wie je was van die 2 Bloos Had jij later een roze jasje aan? dan weet ik het wel en anders was je die andere dan weet ik het ook wel Haha!

Sizz

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-05 18:16

Ik was met dressuur 2de met 160 (ook al kreeg iedereen lage punten, ik reed een slechte proef en kreeg nog behoorlijke punten). En met springen 2 keer foutloos en een 3de prijs. Lachen

Dus wel een geslaagde dag.

Niemand verder gemeet, ik had Pandoer nog wel even willen sprekn. Knipoog Maar het springen ging door elkaar heen zodat ik niet wist wie zij was.

Solitair

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-05 18:33

MissSisa schreef:
Niemand verder gemeet, ik had Pandoer nog wel even willen sprekn. Knipoog Maar het springen ging door elkaar heen zodat ik niet wist wie zij was.

charlotte(pandour) heeft niet meegedaan...

Solitair

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-05 18:37

Iwandy schreef:
heidehofs schreef:

bijna goed Iwan is een vos met 4 witte beentjes Haha!
Ik heb 2 bruine E-pony's met allebei een meid met een hoedje op gezien en ik wist gewoon echt niet wie je was van die 2 Bloos Had jij later een roze jasje aan? dan weet ik het wel en anders was je die andere dan weet ik het ook wel Haha!

uhm...een betere uitleg..

hoedje, bruine pony, 1 wit voetje, kol, 10 knotjes(dat telt niemand haha) wit dekje met gouden rand, dit net zo met m'n jasje, zwart met gouden rand om kraagje, hoofdstel met een witte rand..lerenrijlaarzen van petri.
en misschien heb je het me zien doen..maar marinda kan vliegende gallopswissels..daaraan herkennen mij ook veel..
en ik had later een groenkleurig vestje aan van het merk anky. met een grote A op de rugkant...

dr was nog wel 1 pony met dezelfde aftekeningen als mijn pony..en leek dr ook heel erg op!was wel benieuwd of het dezelfde vader ofzo had..(zou kunnen).

Kylan

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-05 19:12

Ik had best fijn gereden, een proefje M2. 152 punten, ach, best goed.

Solitair

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-05 19:21

jij moest volgensmij in dezelfde ring alsmij..en daar werden echt weinig winspunten uitgedeeld!

Iwandy

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-05 19:27

heidehofs schreef:

uhm...een betere uitleg..

hoedje, bruine pony, 1 wit voetje, kol, 10 knotjes(dat telt niemand haha) wit dekje met gouden rand, dit net zo met m'n jasje, zwart met gouden rand om kraagje, hoofdstel met een witte rand..lerenrijlaarzen van petri.
en misschien heb je het me zien doen..maar marinda kan vliegende gallopswissels..daaraan herkennen mij ook veel..
en ik had later een groenkleurig vestje aan van het merk anky. met een grote A op de rugkant...

dr was nog wel 1 pony met dezelfde aftekeningen als mijn pony..en leek dr ook heel erg op!was wel benieuwd of het dezelfde vader ofzo had..(zou kunnen).

Ja nou weet ik weer wie je bent Haha! Jij was net je proef in ring 1 aan het rijden toen ik het losrijterrein opkwam! Ik vond, wat ik ervan gezien heb ik was zelf natuurlijk ook aan het rijden, heel netjes!

Stefanie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-05 10:01

ik was er gister ochtend ook, om me nichtje te helpen.
ze was 1e met 177 !

MarrieLeen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-05-05 14:25

Zo dat deed ze dan goed! Tong uitsteken Welke klasse startte ze?

_Lorette_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-05 19:22

Ik had 143 ( Vork ) en 157 ...

Ik heb vast een aantal mensen gezien, maar ik weet nog niet wie wie is Clown

Trouwens, het was wel lekker weer he? Lachen
En ik vond het terrein ook wel meevallen voor de hoeveelheid regen die er gevallen was!

MarrieLeen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-05-05 08:41

Ik ga over 20 minuutjes weg! Tong uitsteken Ik heb er zin in! Ja

Solitair

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-05 09:55

ik vond het een leuk concour..het enige wat mij tegenviel is dat alle dressuurringen op een ander veld zijn..hierdoor moet je een heel aantal meters lopen!

Sodera

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-05 10:07

dat viel wel mee, alle L-ringen waren op 1 veld, alle B ringen en alle M/Z ringen....
ik vind het veel vervelender als ik voor mn ene proef op t ene veld moet en voor mn andere proef op n ander veld is!!!

Solitair

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-05 14:43

maar toch..m'n zusje rijd dus L1. maar die ringen lagen wel het verste weg..daarvoor mocht je echt wel een fiets meenemen!
m'n vader: 'hebben ze hier geen bus lijn?' hahahha..
ik moest gelukkig in de m/z ringen...en die waren mooi dichtbij!

Sodera

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-05 16:51

dat vind k overdreven hoor! tis misschien 5 minuten lopen!

Solitair

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-05 18:04

maar dat is voor een concour over het algemeen wel ver..!

iedereen die dacht ook al toen ze naar de L ringen toe moesten toen ze bij de eerste ring aankwamen?
'zijn we dr nog niet'?
ik heb dat zelf mensen horen zeggen!

Le0nie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-05 18:30

Ik had nog niet zo'n lelijke proef gereden, maar m'n handschoentjes vergeten, en 142... Jammer want hij was voor de verandering best voorwoorwaarts, zonder grappen. L1/E trouwens.

Verder zijn we nog even door het bos naar m'n tante gereden en hebben we even tosti's gebakken en toen weer terug naar de prijsuitreiking! Dus was wel gezellig.

_Lorette_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-05 18:42

Best wel zielig voor de paarden, de bodem was nu echt veel slechter dan bij de pony's...

Anne_GTI

Woonplaats: Kan de rand van Zwollywood zien uit mijn keukenraam, daarom kijk ik liever in de kamer naar buiten

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-05 23:24

Heb me anders prima vermaakt. Ik had alleen de neiging om goudvisjes in het vijvertje in de ring te gooien. Daar ben ik mooi omheen gehobbeld wat resulteerde in een 4e prijs en een zak brokken in de andere proef. Voor de eerste keer van mijn paard mag ik niet klagen. Dat ga ik dan ook niet doen.

MarrieLeen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-05-05 07:49

Ik vond het een heel gezellig concour. Ja
De ringen bij dressuur waren (vond ik) best aardig uit elkaar.
Ben daarom ook alleen maar bij de Z-ringen geweest. Schijnheilig En bij het springen natuurlijk.

Wie van jullie heeft nog meer die schimmel, Calvados,gezien? Man, die was grooot!