Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
heidehofs schreef:iwandy heb ik ook nog gezien! een bruine pony met 4 witte benen?
jij hebt mij ook vast nog wel gezien....hoedje..bruine pony? dr waren namelijk niet zo veel mensen die met hoedje reden..
MissSisa schreef:Niemand verder gemeet, ik had Pandoer nog wel even willen sprekn.Maar het springen ging door elkaar heen zodat ik niet wist wie zij was.
Iwandy schreef:heidehofs schreef:iwandy heb ik ook nog gezien! een bruine pony met 4 witte benen?
jij hebt mij ook vast nog wel gezien....hoedje..bruine pony? dr waren namelijk niet zo veel mensen die met hoedje reden..
bijna goed Iwan is een vos met 4 witte beentjes![]()
Ik heb 2 bruine E-pony's met allebei een meid met een hoedje op gezien en ik wist gewoon echt niet wie je was van die 2Had jij later een roze jasje aan? dan weet ik het wel en anders was je die andere dan weet ik het ook wel
heidehofs schreef:
uhm...een betere uitleg..
hoedje, bruine pony, 1 wit voetje, kol, 10 knotjes(dat telt niemand haha) wit dekje met gouden rand, dit net zo met m'n jasje, zwart met gouden rand om kraagje, hoofdstel met een witte rand..lerenrijlaarzen van petri.
en misschien heb je het me zien doen..maar marinda kan vliegende gallopswissels..daaraan herkennen mij ook veel..
en ik had later een groenkleurig vestje aan van het merk anky. met een grote A op de rugkant...
dr was nog wel 1 pony met dezelfde aftekeningen als mijn pony..en leek dr ook heel erg op!was wel benieuwd of het dezelfde vader ofzo had..(zou kunnen).