We hadden ook niet verwacht een winstpunt te hebben, maar toch nog 156 gereden

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Dancer schreef:Gefeliciteerd. Ik heb jou dus wel gezien (jij stond toch naast Hanneke?) maar ik wist niet dat jij het was. Leuk paard heb je trouwens.
TequilaRos schreef:Ik was 4e met 160 punten, was ook dik tevreden. Voor een tweede wedstrijd. Twee gereden en twee winspunten!!
@Gjilke: moet ik je de volgende keer nog meer komen aanmoedigen. Spandoeken mee enzo
Citaat:Gefelicteerd Evelien, Minke en Norine. Super gereden alledrie.
Vooral jouw proef ging super Evelien, heel netjes gereden! En een heel leuk paard, erg aparte aftekening..
Dancer schreef:Citaat:Mooi paard heb je Dancer. Heb je nog gezien, als laatste moest je rijden he!!!! Echt een mooi paard.Citaat:
Dank je wel!! Jij ook gefeliciteerd met je prijs en je winstpunt. Jammer dat ik niet weet wie je was.
TequilaRos schreef:Ik was dat meisje met die grote vos! Toen jij erin kwam ging ik eruit! Het meisje dat met het handtasje reed
Citaat:Dit is even off topic, maar ik zou het wel laten wijzigen. Een van onze club is dit ook overkomen. Aftekeningen stonden verkeerd op de startkaart. Jury heeft alles genoteerd, en ze moest een nieuwe startkaart aanvragen. De jury ging er achteraan of ze dat ook daadwerkelijk deed.
Dancer schreef:Citaat:Dit is even off topic, maar ik zou het wel laten wijzigen. Een van onze club is dit ook overkomen. Aftekeningen stonden verkeerd op de startkaart. Jury heeft alles genoteerd, en ze moest een nieuwe startkaart aanvragen. De jury ging er achteraan of ze dat ook daadwerkelijk deed.
Op de startkaart staan alle gegevens goed. Kleur: koffievos. Aftekeningen: platenbont. Maar op de startcoupons staat alleen de kleur en niet de aftekeningen.
yentle01 schreef:Ik was 3de in het Z1 met 180 punten, daar was ik tevreden mee aangezien het inrijden vre-se-lijk ging (ik denk dat de bak iets te klein was voor m'n paard).
Tijdens de proef zaten er nogal wat storingen in, maar ik was al lang blij dat ik hem een beetje redelijk de baan door kreeg.
Iedereen verder gefeliciteerd met hun prijzen en winstpunten!
Vajramani schreef:TequilaRos schreef:Ik was dat meisje met die grote vos! Toen jij erin kwam ging ik eruit! Het meisje dat met het handtasje reed
Ik ben heel slecht in namen en gezichten onthouden, dus vergeef me.
Maar volgens mij sprong mijn paardje dan met inrijden zowat tegen jouw paard omhoog, klopt dat?