Kleur cap (nieuwe GPA)

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Missouri

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-05 22:09

Pipo schreef:
Ik wilde dat ik het geld had om dat ding te kopen Haha!

Ik ook, maar dan kocht ik er een nieuwe S&T voor, en een (half) hoedje Haha! Haha!

De een heeft een veel te duur paard, de ander veel te dure kleding, de volgende een veel te dure cap. Haha! Knipoog

Hij zit lekker en is erg mooi, ik wil wel even een foto zien als je 'm hebt he!!!!!!!!!!

(Over dat tuig: super dat je je 'mooie' tuig 'mooi' wilt houden, ik zou willen dat ik dat mijn mijn zadel kon Knipoog Haha! )

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-05 22:13

Dat doe ik weer niet Haha! Ik heb mijn Passier hoofdstel gewoon dagelijks in gebruik.

Ik ga toch geen hoofdstel voor dat geld kopen om hem in de kast te laten hangen?

Missouri

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-05 23:11

Zep schreef:
Dat doe ik weer niet Haha! Ik heb mijn Passier hoofdstel gewoon dagelijks in gebruik.

Ik ook, maar da's omdat ik geen geld heb voor NOG zo'n ding Haha! Haha!

Maar je hebt toch ook 'wedstrijdlaarzen' en 'gewone laarzen'?? Althans, ik wel hoor... vind het een beetje zonde om met mijn peperdure glimlaarzen mijn paard uit de wei te trekken en z'n voeten te wassen... Knipoog

marije1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-05 23:11

Ik zou niet weten of je er mee mag starten, maar ik vind het persoonlijk een erg mooie cap! Heb het geld er zelf alleen niet voor over.. moet ik erg lang sparen! Clown

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-05 23:12

Zou jij dit doen met je Passier Haha!
Afbeelding
Als ik een rondje bos/hei doe ben ik het leren tuig nadien een uur aan het poetsen om het netjes weg te hangen, het brandweertuig is zo afgespoeld onder de tuinslang
Behalve een te dure smaak ben ik ook nog lui Schijnheilig

Heb trouwens ook wedstrijlaarzen (Petrie) en "gewone" laarzen (Mountain Horse high rider) Haha!

Missouri

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-05 23:15

Ilindra schreef:
Zou jij dit doen met je Passier Haha!

Ja, maar dat is een zadel en geen tuig Haha! Haha!

Daarna is het idd een crime on alle modder tussen de zweetbladen uit te krijgen Scheve mond

Had ik maar een vz-zadeltje, net als die meiden bij mij op stal... maar mijn vriend is geen geldboom (voor zichzelf wel, maar voor het paard niet zo Schijnheilig Knipoog ).

Heel verstandig, zo'n brandweertuig... kun je er geen zadel voor me van maken? OK dan!

Kitty

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-05 13:24

Jeetje Lia, weet je zeker dat je echt geen Casco wil? Die zitten dan misschien niet zo lekker als deze GPA, maar dan heb je je geld tenminste nog over om aan andere dingen te besteden.

Maar die besteding moet je dan wel even met alle bokkers overleggen hoor, want stel je voor dat je iets wil kopen wat te duur is of wat niet mooi genoeg is volgens de bokkers.

Ik begrijp werkelijk waar niet waarom mensen zo moeilijk doen over het uitgeven van geld waar iemand zelf hard genoeg voor werkt. Als diegene dat geld (er toch voor) over heeft, laat diegene dan gewoon.

Krijgen we straks ook weer gezeur over te dure trailers, te dure hoofdstellen, KWPN-ers versus Fjord, te luxe stallen en niet-wedstrijdruiter versus GP-ers?
Is dat allemaal afgunst?

SGWuppie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-05 13:36

Nee, dat is geen afgunst, dat is verwondering.

Als je dat op bokt zet, wil je toch ook reacties? Mijn mening is dat ik hem erg duur vind en bovendien niet mooi. Maar daarmee zeg ik toch niet dat iemand niet zo'n ding mag aanschaffen?

zarko4life

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-05 14:28

dan vind ik mn oude cap mooier dan die en die is minder duur!! ik vind hem echt niet mooi..........................

ibikus

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-05 14:42

Ik ga dus niet door een plas met mijn nieuwe Passier
Wel met mijn nieuwe Prestige springzadel die bijna net zo duur is Nagelbijten / Gniffelen

Aimee

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-05 15:04

Ach, gewoon goed poetsen na gebruik Sjuim.

Als ik het geld had zou ik ook zo'n prachtige helm kopen en een Passier hoofdstel en dan lekker door de bossen jakkeren.
Een ander koopt het nieuwste jurkje van Gucci en gaat daarmee naar een gaaf feest, gaat daar helemaal uit haar dak en de volgende ochtend kijkt ze ook liever niet hoe dat jurkje er dan uit ziet. Maar geluk bij een ongeluk; de stomerij zit om de hoek.
Zou ik ook doen, als ik het geld had.....

marian

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-05 16:04

Ik ben het met bovenstaande reacties eens : je gaat toch niet allemaal peperdure spullen kopen en ze dan in de kast hangen ? Ik rij ook met mijn Passier Grand Gilbert dressuurzadel en rondgenaaid stang en trens hoofdstel door het bos. En dan heb ik ook Petrie Anky laarzen aan, plus een GPA cap. Die cap is ter bescherming van je hoofd en zeker in het bos kun je die best wel eens nodig hebben.

gr_roos

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-05 17:04

Ik ben super blij met mijn gpa-tje, zeker toen ik met pony en al over de kop ging in het springparcours. Het is misschien wel een dure helm, maar hij heeft me goed beschermd. De pony had een hersenschudding en ik niks terwijl ie goed boven op mij terecht kwam. En met mijn nieuwe paard rijd ik dagelijks met mijn gpa.

Aimee

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-05 17:12

Heerlijk om verhalen te horen van situaties dat een helm dus helemaal niet zo verkeerd is. OK dan!

Georgette

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-05 17:18

1299 euro voor een cap?? Vind ik echt niet normaal... Scheve mond

gr_roos

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-05 20:33

Oh maar ik heb gewoon een blauwe en daar heb ik geen 1299 voor betaald

JulienSVU

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-05 21:53

Ik heb die gpa met die zilveren baan maar hallo die kost echt geen 1299 Haha! haha zou niet best wezen Knipoog Mijn cap koste +- 400,- ook niet spotgoedkoop... Ik ben er erg wijs mee! maar eerlijk waar een casco of een pikeur cap ze zijn allebei even veilig!

ibikus

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-05 22:00

Mensen, dit is een nieuw model!
Van Carbon!!!
Carbon is sterker dan ijzer, maar 11 keer lichter!
Carbon is een erg duur materiaal (kijk maar naar bijvoorbeeld Carbon fietsen e.d.)

Goh Lia, als ik toch al interesse had, dan zou ik nu zéker zo'n cap aanschaffen Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-05 22:04

We gaan donderdag naar Heeze een 20 mm Minoltalens ophalen.
3x raden welke optie gewonnen heeft Haha!

Maar in mei komt er alweer vakantiegeld aan Schijnheilig Tong uitsteken