Na de hoed, de kleding......

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

WWWiske

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-04 23:53

Een oranje colbertje dan, Karin? Knipoog

CGJ12

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-04 00:01

Sterker nog:

Ik verrek het om met een eigen sponsornaam te gaan rijden.

Zeg nou eerlijk........ wat krijg je van zo'n sponsor?
Een zadeldekje?
Een deken misschien.....

En wat wil ie er voor terug?
Een "dankjewel......." (dat is het ergste!)
Een "logo op je prachtige trailer die meteen niks meer waard is als je 'm later inruilt........."
Zijn totaal ongetalenteerde dochter af en toe lesgeven......... op een WAARDELOZE pony.........
Een leuke prestatie van je.......
Een sarcastisch opmerking als het even wat minder gaat........

Nou bedankt.
Die paar rotcenten mag ie van me houden.
Vergeleken bij de hoeveelheid geld die die dieren me nu al kosten is het een druppel op de gloeiende plaat.
En voor een halve ton per jaar zal niemand CGJ12 wel willen ondersteunen denk ik.............. (ik heb geen vrienden namelijk.... Haha!:D:D:D)

KarinvdM

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-04 00:01

WWWiske schreef:
Een oranje colbertje dan, Karin? Knipoog

Nee, ook niet...

Maar Pipo, iedere verandering is ook geen verbetering. Het Rabo-jasje is prima om mee over een concoursterrein te lopen of om te dragen tijdens het losrijden, maar in de ring... Maar goed, dressuur en springen zijn erg verschillend. De gemiddelde springruiter vlecht z'n paard al jaren niet meer in. Ik vind dat erg jammer.

KarinvdM

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-04 00:02

CGJ12 schreef:
(ik heb geen vrienden namelijk.... Haha!:D:D:D)

Wil je er over praten??? Ach gut

CGJ12

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-04 00:03

KarinvdM schreef:
De gemiddelde springruiter vlecht z'n paard al jaren niet meer in. Ik vind dat erg jammer.

Ik niet.
Die springruiters vlochten toch al niet te best....... Haha!:D:D

CGJ12

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-04 00:03

Die ongeschoren staarten.......... dat vind ik véél erger!!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-04 00:05

CGJ12 schreef:
Sterker nog:

Ik verrek het om met een eigen sponsornaam te gaan rijden.

Zeg nou eerlijk........ wat krijg je van zo'n sponsor?
Een zadeldekje?
Een deken misschien.....

Een "dankjewel......." (dat is het ergste!)
Een "logo op je prachtige trailer die meteen niks meer waard is als je 'm later inruilt........."
Zijn totaal ongetalenteerde dochter af en toe lesgeven......... op een WAARDELOZE pony.........
Een sarcastisch opmerking als het even wat minder gaat........

Nou bedankt.
Die paar rotcenten mag ie van me houden.
Vergeleken bij de hoeveelheid geld die die dieren me nu al kosten is het een druppel op de gloeiende plaat.
En voor een halve ton per jaar zal niemand CGJ12 wel willen ondersteunen denk ik.............. (ik heb geen vrienden namelijk.... Haha!:D:D:D)

Blijkbaar ben je dan toch niet goed genoeg als dit je ervaring is met sponsors. Anders had je dit soort gezeik niet gehad. Het soort sponsor wat jij opnoemt is puur een vriendendienstje, als sponsor doe je dat als iemand niet goed genoeg is, maar je wil niet al te banketstaaf doen.

WWWiske

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-04 00:22

OK. concreet dan, welk baat heeft de gemiddelde wedstrijdruiters in de breedte sport, bij de KNHS sponsor "de Rabobank"? dat de contributie ongeveer 3 euro lager wordt?

CGJ12

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-04 00:27

WWWiske schreef:
OK. concreet dan, welk baat heeft de gemiddelde wedstrijdruiters in de breedte sport bij de KNHS sponsor; de Rabobank? dat de contributie ongeveer 3 euro lager wordt?

Pardon???
De contributie nu 3 euro omlaag????
Je mag blij zijn dat die niet 3 euro omhoog gaat........!!!!

En voor de rest heb je er helemaal niks aan.
Om die 4x500.000 te kunnen bekostigen is de hypotheekrente 0,000000345% hoger dan anders noodzakelijk was geweest.

Alle KNHS leden met de financiën geregeld bij de RABO bekostigen die sponsoring dus zelf!
Sterker nog......... dat geldt ook voor de ABN/AMRO, SNS, ING en Postbank klanten, aangezien die ook hun tarieven minder scherp hoeven te stellen omdat de RABO het tarief 0,00000345% hoger heeft dan marktechnisch noodzakelijk was...........

Dus als het puntje bij het paaltje komt heb ik die "arme talentjes" van de afgelopen jaren al het één en ander ongewild toegestopt!

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-04 00:35

Pipo schreef:
Niet iedere verandering is een verslechtering, al is dat altijd erg moeilijk in conservatief denkend paardenland.

Niet mijn onderschrift afpakken hoor Tong uitsteken

Ik ben het trouwens helemaal met je eens over conversatief denkend paardenland Haha!

WWWiske

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-04 00:36

Ja ik dacht dus veel te simpel Euro's 500.000 : 150.000 leden = +/- 3 euro minder contributie, nou dat is het dus niet, wat voor een voordeel heeft de breedtesport ruiters-amazones dan bij de RABO sponsor?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-04 00:37

gomir schreef:
Niet mijn onderschrift afpakken hoor Tong uitsteken

Ik ben het trouwens helemaal met je eens over conversatief denkend paardenland Haha!

Het is een vrij oude uitspraak, dus sorry, pik niets van je af Haha!

CGJ12

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-04 00:38

Je krijgt een korting van 1% op het consumptief krediet dat je kunt afsluiten om een veiligheidshelm te kopen bij Casco, Pikeur of Harry's Horse......

KarinvdM

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-04 00:40

WWWiske schreef:
wat voor een voordeel heeft de breedtesport ruiters-amazones dan bij de RABO sponsor?

Helemaal... NIETS!

CGJ12

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-04 00:43

Ik stort vrijwillig wel 3 euro, als ik dan vrijgesteld wordt van die tuksten van de sponsor........ wat zeg ik............ 30 euro!!!!

Ik denk dat bij het eerste het beste KNHS-kampioenschap nu ook de RABOBANK-hymne ten gehore wordt gebracht ipv het Wilhemus..........

CGJ12

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-04 00:45

Ik vraag gewoon of l'Hiver mijn sponsor wil worden!
Met een hoed op voor de reclame......... Haha!:D:D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-04 00:47

Mijn werkgever wil graag sponsor worden van de paardensport. Maar we zoeken nog een goede ruiter.

CGJ12

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-04 00:51

Pipo"]
Mijn werkgever wil graag sponsor worden van de paardensport. Maar we zoeken nog een goede ruiter.
[/quote]
Dat bedoel ik.
Eén punt uit mijn lijstje wordt gelijk weer geëist.........
[quote="CGJ12 schreef:
[.......]
[.......]

Waarom nu meteen weer een GOEDE ruiter......
Waarom geen "getalenteerde -nog arme- ruiter"

Anky, Coby en Edward hadden het niet meer nodig toch?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-04 00:54

Waarom maak jij een aanname in wat ik een goede ruiter vind? HOezo denk jij dat ik goed iets anders vind dan getalenteerd?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-04 00:55

De ruiter van bijv. Tuschinsky vind ik een erg fijne ruiter, volgens mij is ze geen bekende en ( rijke ouders hebbende) ruiter in Nederland.

CGJ12

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-04 01:10

Maar alleen al het feit dat ze de beschikking heeft gekregen over zo'n goedgekeurde hengst geeft haar al genoeg kansen ........

Dat is de meest ultieme vorm van paarden-sponsoring........
Gewoon een topper ter beschikking stellen.....

Houston

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-04 15:11

Wat een geneuzel allemaal over onze kledij in de dressuursport. Boos!

En in de persoonlijk mening van de heer v.d. Heuvel ben ik al helemaal niet geïnteresseerd. Bestuurders moeten eerst nadenken voordat ze iets gaan roepen. Luister naar je leden, zou ik zeggen. Maar helaas schijnt men bij de KNHS oost-indisch doof voor hun leden te zijn...?

ook deze meneer heeft blijkbaar niets van de (klassieke) dressuur begrepen en heeft gelet op zijn uitspraken totaal geen feeling met zijn achterban.

Wat ik mij ook steeds afvraag is waarom die recreanten zich met onze wedstrijdsport bemoeien... echt waar die mensen hebben stemrecht over onze tak van sport, dat is toch van de zotte.... Verward

Ze bemoeien zich ook al met onze hoed. Moet volgens hen versneld worden ingevoerd. Waar slaat dit op?

Dat verhaal over de sponsor laat ik achterwege, want ik wordt nu echt misselijk. Geld, geld! Misselijk

Tip: schoenmakers hou je bij je leest Knipoog

yatoucha83

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-04 15:29

[quote="WWWiske"]Ja maar dat is ook geen jurysport, bij eventing wordt de uitslag mede bepaald door de stopwatch, maar met de dressuursport beinvloeden al die mooie of niet mooie pakjes wel het oog van de jury, aangezien nu iedereen gelijk is wat betreft tenue is hier geen discussie over, vanuit je hok zie je echt niet het verschil tussen een blauwe jas van kentucky of van HH. Zodra je het tenue vrij geeft krijg je de miepjes die volledig met de laatste Anky mode rond huppelen en de miepjes die hun gewone sweater aantrekken

dit zie je nu al. ik rijd gewoon met mn verenigingsdekje maar sommige rijden met anky dekje, kiefer of weet ik veel zadel, superduur hoofdstel enz.

yatoucha83

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-04 15:37

, niet de zusjes Koot, etc etc.................. had dan liever Ellen Bontje genoemd!)[/quote]

barbara en mischa koot rijden helemaal niet meer (tenminste niet actief in de sport) en ze hebben ook de stallen in oude tonge niet meer!

Mickey

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-04 17:22

Ik vind dat ze aan de kleding voor de dressuurwedstrijden niets moeten veranderen. Ook het hoedje had van mij niet weg gehoeven.

Ik vind het juist wel iets hebben zo helemaal netjes aangekleed. Ik rijd er natuurlijk alleen tijdens wedstrijden mee en ga niet voor de lol zo thuis trainen.

Voor het springen, SGW en endurance vind ik dat de kleding vooral verzorgd en functioneel moet zijn.
Ik vind het altijd zo leuk als je bij SGW allerlei verschillende combinaties voorbijziet komen.

Maar wat dressuur betreft, dat moet in mijn ogen blijven zoals het nu is.