waar instrumentale muziek downloaden voor kur?

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

frunnik

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-04 20:34

Randy01 schreef:
Heb je gedeeltelijk gelijk in maar ik vind ook dat als de muziek gewoon niet klopt, dit behoorlijk terug te vinden moet zijn in het cijfer voor de muziekkeuze etc.!
Waardoor iemand met het iets minder bewegende paard maar netjes gereden proef sowieso in de prijzen rijdt en misschien ook wel bovenaan!

Helemaal mee eens OK dan!

wauweltje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-12-04 12:27

Weet iemand ook nog iets motiverends te melden over het rijden van een kur op muziek? De moed zakt mij in mijn schoenen, en dan ben ik nog niet eens begonnen met het maken van een kur. Haha! Ik heb alleen nog maar de plannen, vandaar mijn vraag, zie het begin van dit topic.
Ik zou bijna gaan denken dat ik mijn paard technisch voor elkaar moet zien te krijgen en dat ik dan gewoon de radio als achergrond muziek kan aanzetten. Schijnheilig

CGJ12

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-04 23:27

No sound improves silence........

Willeke15

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-04 00:09

Haha! Haha!

CGJ12

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-04 00:11

.......... zelfs Theo niet.

oot123

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-04 02:27

wauweltje schreef:
Weet iemand ook nog iets motiverends te melden over het rijden van een kur op muziek? De moed zakt mij in mijn schoenen, en dan ben ik nog niet eens begonnen met het maken van een kur. Haha! Ik heb alleen nog maar de plannen, vandaar mijn vraag, zie het begin van dit topic.
Ik zou bijna gaan denken dat ik mijn paard technisch voor elkaar moet zien te krijgen en dat ik dan gewoon de radio als achergrond muziek kan aanzetten. Schijnheilig

Ben je gek!

Positief is dat er nog genoeg mensen uit zijn op vernieuwing.
Ik ben bezig met een kür voor iemand op de muziek van o.a. "knock on wood" en dan lekker de disco versie met een lekkere blazers sectie er achter en vette drums en disco geluidjes.
In het nieuwe jaar gaan we gewoon door met produceren van leuke en vernieuwende küren.
Wat mij betreft ziet het er alleen maar zonnig uit met veel werk en plezier.

Laat dus de moed niet zakken, er is mega veel muziek dus je kunt je hart ophalen, ook als je het zelf gaat doen. Trek je niet al te veel aan van iedereen en doe lekker je eigen ding, wat dat ook mag zijn.

Horsedances

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-04 02:32

Citaat:
Ik ben bezig met een kür voor iemand op de muziek van o.a. "knock on wood" en dan lekker de disco versie met een lekkere blazers sectie er achter en vette drums en disco geluidjes.

Waarschijnlijk gesponsord door Heineken en alle stands in het Strodorp

En dat "knock on wood" zullen ze zeker nodig hebben

Theo

Horsedances

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-04 03:22

Oot ik zal je wat werk besparen.

De Disco Remix van Ami Stewart, daar hoef je bijna niets aan te doen.

Theo

oot123

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-04 15:04

Bedankt voor de altijd zo waardevolle tips!

Ik wens je hele fijne feestdagen en een mooi kürjaar en volgend jaar spreken we elkaar zeker weer hier op bokt of wie weet wel op een wedstrijd.

Manny

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-04 14:29

ik ken iemand die had zelf een kur gemaakt samen met mensen en het was met allemaal madonna muziek vet mooi

honey007

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-04 16:16

-