Moderators: Coby, balance, Dyonne, Essie73, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Horsedances schreef:Ik ben even een hele grappige Pd2 van Marlies en Coby op het Internet aan het zetten. Marlies was toen ongeveer 6 of 7 jaar.
Aimee schreef:Tja, knap gereden van Coby en we wisten al dat Marlies al zeer jong de ideale leerpony onder de kont geschoven kreeg.
Waarvoor diende deze video-link? Ik hoop niet om meer sympathie voor Marlies te oogsten of nieuwe Marlies-fans te werven, want dan is die missie (in mijn geval) flink mislukt....
Aimee schreef:Tja, knap gereden van Coby en we wisten al dat Marlies al zeer jong de ideale leerpony onder de kont geschoven kreeg.
Waarvoor diende deze video-link? Ik hoop niet om meer sympathie voor Marlies te oogsten of nieuwe Marlies-fans te werven, want dan is die missie (in mijn geval) flink mislukt....
wendela schreef:En jullie moeten eens niet denken dat alles je zo aan komt waaien, want dat is echt niet zo hoor.
lindaB schreef:Gelijk heb je wendela, maar wees eerlijk. Om daadwerkelijk een grote kans te maken op een ek-team plaats, ben je gewoon aangewezen op iemand met veel geld die een opgeleid paard voor je koopt, of iemand die opgeleide paarden voor je klaar heeft staan. HELAAS![]()
Bekijk nu eens op objectieve wijze hoeveel er de laatste jaren in de jeugdteams zaten, die hun paard/pony ZELF (dus niet dat doordeweeks de trainer/moeder/vader/ of wie dan ook erop gaat zitten, en alleen op wedstrijden met de eer lachen) hebben opgeleid tot dat niveau, dat is meer uitzondering dan regel hoor!
Dus blijkt het altijd nog een stuk makkelijker te zijn om met een paard/pony weg te rijden waar alle knopjes al op zitten, dan bij 1 waar je het zelf aan moet rijden...
Magique schreef:Zei het meisje waar al het nodige is aangewaaid![]()
Om echt door te breken is een kruiwagen geen must, die vallen toch wel door de mand ....
Citaat:Ik heb liever een doodse stilte tijdens een proef en daarna een daverend applaus als blijk van waardering dan een onrustige omgeving.....
Idd 1 iemand die bonkend een houten tribune afstampt is zeer hinderlijk. Al heb je nog zo'n braaf paard, t blijft hinderlijk
Magique schreef:Jaloezie, Afgunst![]()
Nou denk het niet, ik heb het eerder te doen met mensen die al op een voorbewerkt paard in een kader wordt opgenomen, neemt toch de nodige (psychische) druk met zich mee ......
Kan veel respect hebben voor mensen hebben zoals b.v. Tommie Visser, Edward Gal, Antoinette Falandt, Nistria etc. die door keihard werken zijn geworden zoals ze nu zijn en bij wie geen kant en klaar paard stond.
Dat noem ik talent.
Horsedances schreef:En daarom geven Olympische juryleden als Maurel, Steiner, Gribbons etc.. zo'n hoge score (74+% en 79+%) aan dat rommelige geheel van die Fries ?!![]()
Ik heb ik Athene geen enkel paard zulke pirouette's zien springen.
Theo
Ragne schreef:Goh, het stinkt hier weer naar jaloezie zeg, jammer hoor![]()
Gaat er iemand nog naar de vriendenclinic van Van Baalen morgen?
of zitten al de jaloerse mensen volgende week bij Bartels?
of is dat dan hetzelfde verhaal --> ze hebben veel meer kansen gehad dan wij. Nou boehoehoe...wat een ramp
![]()
Ik kan er tenminste van genieten.
jammer dat er niet meer on-topic gereageerd wordt (goed zo Obelix).
de voorgaande discussie was veel interessanter, dan deze calimero'zij zijn groot en ik is klein' acties.
dit is eigenlijk het reageren niet waard
Starbreeze schreef:Morgen gaan we idd naar Van Baalen en zaterdag mag ik meedoen aan de Barokke Paardendag bij Bartelsen jaloers? Ik zou niet weten waarop
Ik ben hardstikke happy met mijn knol die ik helemaal zelf op M1 niveau gebracht heb
gewoon proberen wat in je eigen mars ligt en het gras bij de buren zal altijd wel groener zijn...