ineke schreef:Na t lezen van al deze reacties ,is t me volkomen duidelijk geworden,
Het overgrote deel kan zich normaal gedragen en t wordt duidelijk verpest door enkelen niet goed opgevoedde asoos.
Ik heb alleen geen zin om het risico te lopen door die paar mijn leven onaangenaam te laten verlopen en ik heb alle aanbiedingen om te jureren afgezegt.
Misschien kunnen we als juryleden samen een keertje ook aso gaan doen en de komende maand lekker vrij nemen!!!
Ik begrijp dat jij na deze ervaring er even geen zin meer in hebt. Maar ik vind wel dat je een klein beetje dramatisch doet over het jureren in het algemeen. Kijk het is logisch dat als je deze vervelende verhalen hoort of zelf meemaakt, je een naar gevoel krijgt. Maar negen van de tien keer is het wél gezellig op een wedstrijd terrein en ik denk dat je ook meer uit dat soort ervaringen moet putten dan die negatieve dingen. Als je het zo verschrikkelijk vind, het jureren, zou ik als ik jou was gewoon maar even ermee stoppen. Dit is niet vervelend bedoeld hoor, maar het komt mij over alsof je het even hebt gehad. Er zijn genoeg ruiters die zich wel gedragen en het wel waarderen wanneer een jurylid komt jureren en voor die ruiters is het ook niet leuk als ze telkens maar weer moeten aanhoren dat een jury eigenlijk geen zin heeft om te jureren en dat er toch meestal prut combinaties voorbij komen.