WB Düsseldorf: Anky 1 en Edward 3!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Dickie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-04 12:48

Echt super dat de Nederlandse combinaties zo presteren in de aanloop naar de OS! Hoop alleen wel dat ze zich nu in alle rust zich op Athene gaan richten, we weten nu dat ze het kunnen, in Griekenland moet het gaan gebeuren! Lachen

autodropje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-04 02:44

Citaat:
Marlies mooi boven Sven, gunstig voor de OS....

Ben je Arjen en Antoinette vergeten ?

Het team kan best eens worden

Anky,Edward,Arjen,Antoinette

autodropje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-04 02:53

Citaat:
ik hoop anky, edward, arjen, en denk marlies erbij die vind ik persoonlijk beter dan sven en antoinette voor de OS

Ik hoop op Antoinet want die is op een heel smerige manier van haar startplaats in dusseldorp berooft.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-04 07:27

autodropje schreef:
Citaat:
ik hoop anky, edward, arjen, en denk marlies erbij die vind ik persoonlijk beter dan sven en antoinette voor de OS

Ik hoop op Antoinet want die is op een heel smerige manier van haar startplaats in dusseldorp berooft.

Verward
uitleg

amagun

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-04 10:53

autodropje schreef:

Ze had gewoon te weinig wereldbekerpunten, heeft niks met beroven te maken hoor Scheve mond

SGWuppie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-04 11:07

autodropje schreef:
Citaat:

Ik vind Arjen dus niet echt mooi rijden...hij rijdt volgens het Anky systeem, dus dan zou je denken: 1 hulp geven en het paard reageert.

Wie kan mij uitleggen waarom Arjen bij iedere pas (vooral piaffe) dan zijn sporen moet gebruiken? Is Goliath zo afgestompt? Zijn teugelhulpen vind ik ook allesbehalve subtiel. Het ziet er lomp uit.

Ik heb zowiezo het idee dat in de GP te veel naar het paard wordt gekeken ipv naar de zit en hulpen van de ruiter! (bijvoorbeeld die Russische Verward )

Hoipiepeloii

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-04 11:10

autodropje schreef:
Citaat:

Ja ik denk ook dat dit nog best eens het team zou kunnen worden. Voglens mij ook het sterkste Verward

Hoipiepeloii

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-04 11:12

marieketencate schreef:
Ik heb zowiezo het idee dat in de GP te veel naar het paard wordt gekeken ipv naar de zit en hulpen van de ruiter! (bijvoorbeeld die Russische Verward )

Ja pfff dat is waar, die zat niet goed

essie79

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-04 11:14

Ben ik met je eens marieke, hoewel ik er de laatste keer weinig van zag.
Het was weer de 'oude' Goliath.
Toch vind ik hem nog te onzeker en zou dan liever voor Marlies gaan.

Dus
Anky, Edward staan vast en dan Antoinette en Marlies en Sven of Arjan als reserve. Lijkt mij goed. OK dan!

autodropje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-04 11:21

Citaat:
autodropje schreef:
Quote:

uitleg

Antoinet had voor Den Bosch meer wereldbekerpunten dan Marlies, maar moest in Den Bosch van Coby van Baalen, de GPS rijden. Later begreep ze dat dit niet zo slim is geweest, want ander had zij en niet Marlies in Dusseldorf mogen starten.

De rest vullen jullie zelf maar in ?! Boos! Huilen

Hoipiepeloii

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-04 11:32

Antoinet hoefde niet van Coby in de GPS rijden, ze zei zelf in de paardenkrant dat ze dat al een hele tijd had afgesproken met Coby en dat de GPS Jarwo veel beter lag hoor!

autodropje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-04 11:43

Citaat:
Antoinet hoefde niet van Coby in de GPS rijden, ze zei zelf in de paardenkrant dat ze dat al een hele tijd had afgesproken met Coby en dat de GPS Jarwo veel beter lag hoor!

Als je trainster zegt dat de Kur op Muziek een te zwaar programma, voor je is, maar de GPS niet dan steekt hier wel wat meer achter. Vraag maar eens aan Leida Strijk.

ibikus

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-04 11:48

Volgens mij doe jer er iig niet verstandig aan dit op een openbaar forum te zetten...

Hoipiepeloii

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-04 11:57

autodropje schreef:
Citaat:

Als je trainster zegt dat de Kur op Muziek een te zwaar programma, voor je is, maar de GPS niet dan steekt hier wel wat meer achter. Vraag maar eens aan Leida Strijk.

Ja dit zal best zijn, maar dit is níet wat Antoinette zélf zei! Zij zei dat ze al een hele tijd geleden met Coby een rooster met wedstrijden had gemaakt, en dat ze hier de Spécial wilde rijden, omdat die verder niet zo heel vaak gereden kon worden. Ik citeer gewoon wat zei heeft gezegd. Ik denk ook dat ze wil dat dát bekend wordt, en niet wat jij vertelt...

hoho

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-04 21:08

Ja inderdaad dit is het jaar schema wat antoinette heeft aangehouden en die kon dus niet voorop al weten dat Kyra kyrklund, en Debby Mc donald niet zouden gaan dus hier zal wel niks achter zitten wat er al weer meteen gezegd wordt. Dit is gewoon pure toeval dus heus niet dat coby haar express niet de kur heeft laten rijden zodat marlies wel kon gaan jullie moeten eens afleren uitspraken te doen waar jullie niks van weten. ZEER HINDERLIJK!!! EN HET ZIJN OOK STEEDS DEZELFDE HE

Yvette90

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-04 22:15

Hoho, als je iedereen alleen maar afkraakt ga dan lekker naar je GP-paarden ofzo.........

hoho

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-04 22:29

Zeg pesoa zit jij steeds te wachten waneer ik wat reageer?? Iedere keer als ik wat reageer trek jij grote scheur wel weer open en er komt niks nuttigs uit, dus dit soort dingen hoef je me echt niet te schrijven want daar zit ik zeker niet op te wachten. Bovendien wie heeft het hier over iedereen niet ik hoor alleen jij weer. Als je goed leest zie je dat ik het over een paar heb en zeker niet over iedereen. Schijnheilig En die opmerking met je ga lekker naar je GP paarden hoef je me ook niet te zeggen, ik zit niet met je te knikkeren dus please grow up!!!!!

hoho

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-04 22:31

En ik heb niemand afgekraakt alleen maar vertelt dat ze eens wat meer moeten oppassen met dingen die ze zeggen. Ik lijk ook wel gek dat ik me voor zo n snot neus als jij ga verantwoorden

Cody

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-04 22:33

hoho kan het weer iets minder? >;)

hoho

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-04 22:36

mijn excuses maar kunt u dan ook opletten waar pesoa steeds mee bezig wordt helemaal gek van haar en ik reageer al heel lang niet meer op haar pb tjes maar ze blijft door gaan ik heb al eens user note door haar gekregen en probeer me in te houden maar zij reageert niet steeds inhoudelijk op wat ik zeg maar, maar alleen maar expres tegen mijn en dat begint me mateloos te irriteren

Cody

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-04 22:40

Meld dat dan bij de moderators of beheerders, het is niet echt handig om dat in een topic uit te vechten als wij er niks vanaf weten...
Wij zien niet wat er 'achter de schermen' gebeurt, dus via PB's bijvoorbeeld. Als wij er vanaf weten dan kunnen we er tenminste iets mee.

Yvette90

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-04 22:42

Laten we nu gewoon on-topic blijven..........

Cody

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-04 22:44

Passoa schreef:
Hoho, als je iedereen alleen maar afkraakt ga dan lekker naar je GP-paarden ofzo.........

Passoa, geldt ook wel voor jou, als je problemen met iemand hebt, dan graag via PB of TeM melden, maar niet in de topics uitvechten, want zo is het een wisselwerking aan het worden en daar schieten we weinig mee op.

Yvette90

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-04 22:47

Nee oke maar als ik dan reageer dan moet Hoho het niet gaan afkraken............

Ragne

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-04-04 22:51

Goed dan zal ik de discussie weer terughalen Haha!

Zowel Antoinette als Marlies hebben weinig WB-wedstrijd gereden. Dus dat Marlies na Den Bosch mocht starten was puur mazzel, en achteraf gezien had het ook Antionet kunnen zijn. Maar dan hadden ze allebei meer WB moeten rijden, dan hadden ze het zeker geweten. Dus het lijkt erop dat ze niet bewust voor de WB hadden gekozen.
Misschien heeft dát wel wat te maken met hun Olympische ambities, vooral die van Antoinet.