Lukasje schreef:Ik ben al iets ouder en heb mijn rug gebroken na een val van mijn paard waardoor ik mss iets anders tegen dingen aankijk dan wanneer ik jonger was?
Mijn droompaard is een paard waar ik een fijn en veilig gevoel naast en op krijg.
100% mee eens na een zware femurbreuk.
Mijn paard ben ik toevallig tegenaan gelopen omdat hij op dezelfde stal stond als mijn jonkie. Ik mocht daar eerst een Haflinger rijden, maar dat klikte voor geen meter (door mij hoor, ik ben geen liefhebber van koudbloeden). Daarna mocht ik deze proberen, met enige reservaties wan hij kon hevig uit de hoek komen.
Paard heeft nog nooit een stap verkeerd gezet, is altijd súper voorzichtig met me, het klikt echt tussen ons. Twee maanden geleden heb ik hem gekocht.
Qua uiterlijk verre van mijn droompaard, ik ben gek op lichte kleuren, brede blessen, liefst kleine schattige oortjes en mijn droompaard is rond 1m60.
Mijn paard is zwartbruin, met een grote kol (ik hou echt niet van kollen), maar liefst 1m73 groot en hij heeft de bijnaam Meneer Langoor voor een reden

Zo ongeveer lijnrecht het tegenovergestelde van mijn droompaard. Maar zijn karakter is top en ondertussen vind ik hem erg mooi, hij heeft een prachtig fijn hoofdje
[
Afbeelding ]
Ik vind het wel heel raar dat ze dat keuringsverslag niet kunnen voorleggen. Dat zou voor mij wel een rode vlag zijn. Heel verstandig dat je niet toegeeft op je eis hem opnieuw te laten keuren. Er komt vast nog wel een toppertje op je pad