Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
StalNollie schreef:Financiëel kreeg je bij mijn ook een dichte deur, waarom zou dit niet netjes zijn?
Ik handel en ik heb binnen een uur gezien wat voor pony ik heb staan, karakter, eet gedrag eigenlijk alles wel.....
Oehlala schreef:Dat zijn toch allemaal vragen die je stelt voor je een dier koopt?
Het lijkt mij best tricky een zaak, want dit dier is illegaal de grens overgereden, en daarbij is ie dus nog ziek ook. Dat kan ook best weleens de verkeerde kant opvallen voor TS. Bewust een ziek dier zonder gezondsheidsverklaring importeren.
StalNollie schreef:Gewoon behandelen als onwetend en dat zal een kliniek vanuit die visie ook altijd moeten doen. Want als ze zeggen; ontwormd hiermee of hiermee hebben ze wel voldoende gespoten of is er überhaupt wel gespoten. En als je dit dier op de markt/handelaar/niet bij fokker had gekocht wist je ook niks over de achtergrond en het dier heeft nog weinig medicatie of ontworming gehad gezien de leeftijd.
als die ontwormd is zal dat met equerel/nexmectine zijn ( de minst grote kuren, als ik het goed schrijf qua benaming) dus niks spannends en doet niks af als je het wel of niet weet.
Tetanus injectie 200€? Hebben jullie kliniek die aangesloten zit bij de grote keten!? Want hier kan je bijna 3 spuiten van zetten
GabberGill schreef:Ik weet dat wij vriendelijk zijn geweest en dat we helemaal niet op voorhand gelijk hem aanwezen.
Dit topic is sowieso gekomen nadat hij alles negeerde en blokkeerde.
Nogmaals ik verwacht geen gigantische geldbedragen maar wel transparantie. Wat is er gebeurd dat dit dier er zo slecht aan toe is.