Want anders ben je een rollade en is het geen gezicht ?
Ik vind het niet praktisch maar snap wel dat het mode is. Vind het lang niet zo lelijk als die dure caps met een diameter van 40 cm. Je lijkt wel een champignon.
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
MarlindeRooz schreef:Ah dus alleen slanke mensen mogen strakke kleding dragen?
Suzanne F. schreef:MarlindeRooz schreef:Ah dus alleen slanke mensen mogen strakke kleding dragen?
Zal vast een hele UO zijn maar een echt veel te zwaar iemand in een strakke bodysuit vind ik inderdaad geen gezicht. Maar dat vind ik ook voor turnpakjes en en badpakken etc. Ik vind sowieso echt veel te zware mensen niet mooi.
Er is natuurlijk een groot grijs gebied waar een klein rolletje je niet meteen een rollade maakt.
En als je echt veel te zwaar bent moet je eigenlijk helemaal niet meer op een paard stappen vind ik. Maar dat zal ook wel een UO zijn.
Ik vind dat we erg doorslaan in dat bodyshaming en bodypositivity gedoe. Een gezond BMI met een normaal vetpercentage zou normaal moeten zijn, zeker als je op een paard wil zitten.
Suzanne F. schreef:MarlindeRooz schreef:Ah dus alleen slanke mensen mogen strakke kleding dragen?
Zal vast een hele UO zijn maar een echt veel te zwaar iemand in een strakke bodysuit vind ik inderdaad geen gezicht. Maar dat vind ik ook voor turnpakjes en en badpakken etc. Ik vind sowieso echt veel te zware mensen niet mooi.
Er is natuurlijk een groot grijs gebied waar een klein rolletje je niet meteen een rollade maakt.
En als je echt veel te zwaar bent moet je eigenlijk helemaal niet meer op een paard stappen vind ik. Maar dat zal ook wel een UO zijn.
Ik vind dat we erg doorslaan in dat bodyshaming en bodypositivity gedoe. Een gezond BMI met een normaal vetpercentage zou normaal moeten zijn, zeker als je op een paard wil zitten.
MarlindeRooz schreef:Mensen veroordelen op hun uiterlijk omdat je zelf onzeker bent is echt nog veel lelijker dan wat vet.
DuoPenotti schreef:En dat al gezonde bmi omlaag brengen met ozempic?
Om in de slanke beeldvorming te passen?
Ik denk dat dat meer doorslaan is, en het bodypositivity beeld voor de wat vollere mens dus hard nodig is.
Wat zeker niet wegneemt dat ik deze kleding voor iedereen mooi vind. Of dat je een paard passend bij gewicht moet rijden, of niet.
Suzanne F. schreef:MarlindeRooz schreef:Mensen veroordelen op hun uiterlijk omdat je zelf onzeker bent is echt nog veel lelijker dan wat vet.
Ik weet niet of dit bedoeld is als een gemene steek onder water maar ik veroordeel niemand. Ik geef mijn mening over wat ik wel of niet mooi vind. En ik heb het niet over ‘wat vet’. Ik heb het over veel te zware mensen. En daarbij ben ik zelf niet onzeker, mocht je dat bedoelen. Ik trek gerust die bodysuit aan, ik kan hem prima hebben.
Lukasje schreef:Wow, je mag van SuzanneF haar opmerking vinden wat je wil maar haar daarom beschuldigen van onzekerheid en bekrompenheid is er ook over en allesbehalve netjes!
Het gaat hier om een kledingstuk gemaakt om paard te rijden en ik ben van mening dat eens je een bepaald % (jouw gewicht tov gewicht paard) overschrijdt, je uit diervriendelijkheid niet meer op het paard moet kruipen.
Mondy schreef:Kan het onderwerp gewoon weer terug naar of je het een leuk pakkie vind of niet. Ipv het geëmmer over wie wat wel of niet moet dragen/mag rijden/lelijk is.
Nessie schreef:Mondy schreef:Kan het onderwerp gewoon weer terug naar of je het een leuk pakkie vind of niet. Ipv het geëmmer over wie wat wel of niet moet dragen/mag rijden/lelijk is.
Dit lokt de beginpost letterlijk uit met vragen als ‘is dit alleen voor een bepaald lichaamstype’ en ‘Wie gaat erin rijden’ na het eerst in haar ogen bizar te noemen. Die discussie is daarin wel te verwachten, maar het in waarde laten van elkaar en elkaars keuzes wordt al vanaf de eerste pagina achterwege gelaten.
Suzanne F. schreef:Ik veroordeel niemand. Ik zeg alleen dat ik het niet mooi vind. Volgens mij mag dat gewoon. Ik vind sowieso mensen met echt overgewicht niet mooi. En al helemaal niet als ze zo’n pakje aantrekken. Mijn mening.