Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Suzanne F. schreef:Als Divoza stopt dan is dat toch wel een iconische winkel die heen gaat. Als jong meisje bladerde ik de Divoza (het magazine) helemaal stuk. Ik omcirkelde dingen die ik wilde hebben. Ze waren het eerste paardenpostorderverzendbedrijf.
En ik ging altijd naar Hyporama (tentenkamp). Wat een walhalla was dat zeg.
barrye schreef:Idd Ruitersport RUINEN
Inmiddels steeds meer eb meer keuze. Prettig geholpen. En ook grote koopjes hoek mer enorm veel kleding 50% korting. Eb vaak super leuke acties in cakanties
Furst schreef:Ik zou hem gebruiken, maar wel in de winkel zelf. Zag trouwens eergisteren een reclame van de Divoza op Facebook. Dus ze zijn wel nog actief op sociale media
DDDara schreef:ik heb nog een kadobon van 150 euro, denken jullie dat ik die snel uit moet geven voor ze allemaal dicht gaan (ik heb op het moment niet echt iets nodig)? Of denken jullie dat ik hem nog rustig kan bewaren?
Joke65 schreef:Och jeetje, divoza failliet..
Jarenlang de catalogi verzameld, ik kon ze natekenen!
Een keer in Leek geweest, was walhalla.
Toch weer droevig om dit te lezen..
Heb ook het gevoel dat kwaliteit er niet meer toe doet, de show is belangrijker, en dat compenseert men weer met allerhande -peuten.. Zelf nadenken is niet meer in![]()
Maar ik draaf teveel door
Joke65 schreef:Och jeetje, divoza failliet..
Jarenlang de catalogi verzameld, ik kon ze natekenen!
Een keer in Leek geweest, was walhalla.
Toch weer droevig om dit te lezen..
Heb ook het gevoel dat kwaliteit er niet meer toe doet, de show is belangrijker, en dat compenseert men weer met allerhande -peuten.. Zelf nadenken is niet meer in![]()
Maar ik draaf teveel door