DuoPenotti schreef:Heh wat flauw... Dat wondermiddel werkt voor alles...
Zal ik hem nu ook wel krijgen...
Oh oeps

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
MARAAAA schreef:nog geen reactie en nog niet gelezen
Percy schreef:Ik vind het ook wel lief. Dat magisch denken wat kinderen van die leeftijd nog hebben.
Ik gun je echt een pony maar niet eentje waarmee je gaat verongelukken.
Soepblik schreef:Percy schreef:Ik vind het ook wel lief. Dat magisch denken wat kinderen van die leeftijd nog hebben.
Ik gun je echt een pony maar niet eentje waarmee je gaat verongelukken.
Precies dit. Ik heb toen ik 12 was ook nog weleens een topic geopend waarin ik beweerde dat ik dé nieuwe maar nog onontdekte Anky was aangezien ik geen eigen pony had, en of iemand me kon sponsoren.
MarliesV schreef:Oh ik heb ooit een pony hengst van 2 jaar te koop gehad voor niet al te veel geld, toen had ik ook een 12 jarige die hem wou kopen. Heb gelukkig aangedrongen op eerst telefonisch contact met de ouders, voordat we uberhaupt over bezichtigen en prijs gingen praten.
De 'koper' had alles al bedacht, stalling, geld gespaard enz. Gelukkig ouders wel kunnen overtuigen dat een 2 jarige hengst (incl hengstengedrag) geen goede match was voor een 12 jarige.
TS, ik gun je de wereld maar een kapotte pony (niet alleen de spat, maar ook alle andere problemen) proberen te kopen is echt zeer onverstandig. Doe het niet, dier is kapot. Eigenaar zou zijn/haar verantwoordelijkheid moeten nemen en moeten laten hemelen in mijn ogen.
DuoPenotti schreef:MarliesV schreef:Oh ik heb ooit een pony hengst van 2 jaar te koop gehad voor niet al te veel geld, toen had ik ook een 12 jarige die hem wou kopen. Heb gelukkig aangedrongen op eerst telefonisch contact met de ouders, voordat we uberhaupt over bezichtigen en prijs gingen praten.
De 'koper' had alles al bedacht, stalling, geld gespaard enz. Gelukkig ouders wel kunnen overtuigen dat een 2 jarige hengst (incl hengstengedrag) geen goede match was voor een 12 jarige.
TS, ik gun je de wereld maar een kapotte pony (niet alleen de spat, maar ook alle andere problemen) proberen te kopen is echt zeer onverstandig. Doe het niet, dier is kapot. Eigenaar zou zijn/haar verantwoordelijkheid moeten nemen en moeten laten hemelen in mijn ogen.
Maar als je niet zo stellig was geweest hadden de ouders het dan goed gevonden?
MARAAAA schreef:hij heeft gezegd dat hij ziek is en dat hij zo snel mogelijk reageert
Percy schreef:Stal Doorstap verkoopt op afbetaling, dat lijkt me niet zo'n goed idee.
Heb je een bod gedaan op de C pony Maraaa?