Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
laura1987 schreef:Ik snap dit ook niet echt. Je hebt nu €1000 over en moet nog €1000 van anderen lenen of van een ander potje halen om haar weer in je bezit te krijgen, waar wacht je dan nog op?
Als ze straks weer naar die handelaar is kun je het waarschijnlijk vergeten dat je haar nog vind
sexysusie schreef:Ik heb al €1000,- uit die pot. Ik ben druk bezig met hoe de rest te krijgen. Ik heb ook nog een man en kinderen ik ben niet alleen, heb ook de zorg voor hun. Ik doe echt alles op dit moment om het bij elkaar te krijgen. Geloof me ik ben al 2 weken non stop bezig om haar terug te krijgen.
sexysusie schreef:Zo vandaag gebeld door de man die Gylana dan nu in bezit heeft. Hij heeft hem volgens zeggen van een Belgische handelaar. Hij wil er nu €2000,- voor hebben. Maar hij gaat kijken of hij hem terug kan geven aan die Belgische handelaar om zijn geld er uit te krijgen. Ik heb nu wel een voornaam maar nog geen adres.
sexysusie schreef:Ik heb al €1000,- uit die pot. Ik ben druk bezig met hoe de rest te krijgen. Ik heb ook nog een man en kinderen ik ben niet alleen, heb ook de zorg voor hun. Ik doe echt alles op dit moment om het bij elkaar te krijgen. Geloof me ik ben al 2 weken non stop bezig om haar terug te krijgen.
Cayenne schreef:Jemig Little_Gift, iets minder mag ook wel..
TS, zo te horen ben je er bijna!
Dahlia85 schreef:sexysusie schreef:Zo vandaag gebeld door de man die Gylana dan nu in bezit heeft. Hij heeft hem volgens zeggen van een Belgische handelaar. Hij wil er nu €2000,- voor hebben. Maar hij gaat kijken of hij hem terug kan geven aan die Belgische handelaar om zijn geld er uit te krijgen. Ik heb nu wel een voornaam maar nog geen adres.
Waarom gaat hij terug naar die andere handelaar?
GabberGill schreef:Je hebt hem aangepast maar je zegt nog niet echt hetzelfde als andere.
Ze hoeft niet uit der nek te banketstaaf hoor. Alleen in mijn ogen staan de donaties en de overmaking los van de pot die TS al had.
Als ik lees dat er 1000 uit die pot is dan ga ik ervanuit dat deze bij de donaties gevoegd wordt. In mijn berekening kom je dan tussen de 1500 en 1650.
Mits TS de donaties in de spaarpot deed en daar nu 1000 uithaalt. Dan is er idd maar 1000 waarvan 500 a 650 aan donaties.
Little_Gift schreef:Als je zo'n topic opent en je vraagt om geld, dan ben je toch zo transparant mogelijk?
Dat helpt je zaak alleen maar hé...
Kritische vragen en opmerkingen en vaststellen dat aan de hand van de posts die TS maakt, er tegenstrijdigheden zijn, heeft niks met aanvallen te maken.