Moeder van vriendin bemoeit zich met..

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Essie73, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Nikass

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-21 17:06

Horseball6 schreef:
Ze ie ruim op tijd voor haar les.als ik tien voor half 7 de dekjes wissel komt ze presies half 7 in de bak met het paard
De meeste zijn dan nog aan het instappen en dan begint de les 5 over half 7 vaak we moeten eerst 5 minuten in stappen

Hier staat alleen weer iets heel anders.

Matheno

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-21 17:10

Mariett schreef:
Hoe oud ben je TS? In je profiel staat 25, maar je klinkt ietsjes jonger. Gaat de moeder mee met een volwassen vriendin van haar dochter?

Volgens mij is het een trol account, gezien haar reacties in andere topics. :n

Palmboom95

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-21 17:33

Horseball6 schreef:
Sclimpre schreef:

Mijn les is op het momend van half 6 tot half 7
Als de avondklok er af is rijd ik weer van half 7 tot half acht

Maar als de ene les eindigt om half 7 en de volgende les begint om half 7, dan is het er toch helemaal geen tijd om af te zadelen en (goed) terug op te zadelen?
Rare manège die dat toelaat.

Ik stap uit rond keart over 6 dan ga ik 25 over 6 dekje wisselen[/quote]

Je zegt op pagina 1 dat je 10 minuten nodig hebt om naar stal te gaan en het dekje te wisselen, dan kom je dus om 5 over half 7 terug en moet degene na jou nog opstappen. Dat gaat misschien ook niet altijd even snel (misschien moet er nog iemand komen die het paard vasthoudt, moet er een opstapkrukje komen, beugels goed op maat doen, nog een keer nasingelen omdat het zadel net opnieuw erop gelegd is, etc.). Voordat je in zo'n geval goed en wel erop zit mist ze al 5 a 10 minuten van de les. En dan is het misschien alleen instappen, maar daar wordt ook voor betaald en dat hoort net zo goed bij de les. Ik snap best dat dit irritant wordt gevonden.
Als je per se wil wisselen zou ik dat gewoon even snel in de bak zelf doen, ben je ook niet al die tijd kwijt met heen en terug naar de stal gaan.

Nikass

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-21 18:12

Nou volgens mij moet je gewoon relativeren. Het gebruiken van een eigen dekje is toch geen halszaak als je 25 bent?

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-21 19:04

Horseball6 schreef:
Mariett schreef:
Hoe oud ben je TS? In je profiel staat 25, maar je klinkt ietsjes jonger. Gaat de moeder mee met een volwassen vriendin van haar dochter?

Ik ben 25 jaar men leeftijd klopt wel.

Ik vind het een vreemd verhaal. En dit zijn niet de enige vreemde berichten die ik van je lees.

Amado7

Re: Moeder van vriendin bemoeit zich met..

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-21 19:06

Je zegt dat je op tijd klaar bent. Maar je begint om 25 met afzadelen en je doet er 10 minuten over? Dan ben je dus niet op tijd. Instappen betaal je ook voor, half 7 is half 7.

Emj_23

Re: Moeder van vriendin bemoeit zich met..

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-21 19:47

Don’t feed the troll.....

C_arola
Moderator Over Paarden & Markt

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-21 20:13

Aangezien dit topic is geopend door een niet toegestaan schaduwaccount plaats ik hier een slotje.