Moderators: Coby, balance, Dyonne, Essie73, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Zonnetje81 schreef:Als dat een normaal woord is voor TS dan zou de rest van de tekst ook fatsoenlijker zijn geschreven. Geen van mijn leerlingen gebruikt dat woord in NL. Jullie zijn zeker allemaal hoog opgeleid? Het een staat niet in lijn met het andere. Ik dacht meteen heb je weer zo’n SA.
Zonnetje81 schreef:Als dat een normaal woord is voor TS dan zou de rest van de tekst ook fatsoenlijker zijn geschreven. Geen van mijn leerlingen gebruikt dat woord in NL. Jullie zijn zeker allemaal hoog opgeleid? Het een staat niet in lijn met het andere. Ik dacht meteen heb je weer zo’n SA.
Ayasha schreef:Morganlefay schreef:Niet helemaal. Woordgebruik kan een indicatie zijn mbt leeftijd. Maar het Vlaams heeft soms klassieke woorden voor gewone uitspraken.
Meestal herken je valse accounts aan taalgebruik en een afwijkende syntax.
Dan nog, appreciëren als een moeilijk woord zien?
Dilan93 schreef:Volgens mij vroeg de TS om tips mbt haar paard, niet om een taalles van alle achterdochtige mensen.
Als je niet gelooft dat dit account echt is, reageer dan gewoon niet...
Cuteponygirl schreef:Echt heel goed, ik heb grondwerk les gehad en dit gaat zeer vlot. Mijn merrie is met woordwerk zeer koppig en eigenwijs en ik heb hiermee leren omgaan. Rijden gaat ook goed.
Morganlefay schreef:Sarah999 schreef:Ze komt nu ook in haar puberteit hou daar rekening mee. En ga vooral de voor haar leuke dingen doen. Zoals gaan wandelen en een leuk graasplekje zoeken. Alvast veeeel succes
Alleen mensen komen in de puberteit(sommigen komen niet verder dan dat stadium).
Popstra schreef:Ik geloof dat ook nooit zo, puberende paarden.