Marije_1997 schreef:Ik verbaasde me over de dunne stof, maar wel echt heerlijk. Super fijn voor de zomer.
In de zomer draag ik toch liever een t-shirt of tank top, geen lange mouwen hahaha.
Ik heb afgelopen winter heerlijke thermo shirts bij hen gekocht. Ik zie helaas dat ze ze nu net meer hebben, hopen maar dat ze volgend jaar terug komen. Dan koop ik er nog een paar.
Nessie schreef:Ik vind het wel vervelend dat alle merken zo verschillend vallen in base layers. Normaal heb ik shirtmaat XS. Die van Aztec Diamond in XS is krap en in S netjes, Paragon in S ruim en Felix Buhler ook ruim, daar had ik denk ik toch liever een XS gehad maar in die kleur (nu) niet leverbaar. Terwijl de leggings van Paragon in S weer heel klein vallen. Dat blijft het lastige met online (in het buitenland) bestellen.
Ik denk aan weer een base layer en legging set te halen bij Aztec Diamond in het (midden) grijs. Heb ook nog een mooie rijlegging gezien met een leuk detail in het zwart.
Ik heb daar nooit zo'n last van. Ik draag eigenlijk van alle merken een maat M. Als die dan ietsie groot valt heb ik daar geen last van.
Ik vind die sets van Aztec Diamond super mooi, maar ik denk dat ik daar toch iets te body concious voor ben.