aanraders paardenspullen Decathlon

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Equisync

Re: aanraders paardenspullen Decathlon

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-18 17:08

Ik was winterjassen niet of zo min mogelijk. Toevallig laatst mijn ariat jas moeten wassen omdat er een blikje cola ontploft was in de gang..

Mijn decathlon ski jas is nog nooit gewassen haha. Vieze vlekken poets ik eraf met wat water, maar verder eigenlijk ook niet.

Optiwolk

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-18 17:12

Als ik ze ws behandel ik ze daarna met een spuitbus.
Als je ze wast met een product maak je de binnenkant ook waterdicht en dan verlies je eventuele ademende capaciteiten.

xChanelx

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-18 18:12

Ik heb gisteren de winter rij handschoenen voor het eerst aan gehad en een klein uur ermee gereden. Na afloop nog steeds warme handen *\o/* en ook prima gevoel en grip op de teugels.
Wat mij betreft een aanrader.

Sassenach

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-18 22:18

Ik heb mijn eerste spullen daar gekocht toen ik weer begon met paardrijden. Tussen tijds heb ik het wel vervangen voor wat "mooiere" spullen. Maar ik ben altijd tevreden geweest over de kwaliteit en gebruik sommige dingen nog steeds.

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-18 08:00

Ik heb de zadelonderlegger van 17 euro. Net zo goed als echt bont.

freetorun

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-18 08:54

Ik heb een sneeuwwandel broek. Een soort van shoftshell aan de buitenkant en fleece aan de binnenkant. Niet om te rijden, maar fantastisch voor koude dagen op en rond stal

Daarnaast nog hun rijbroeken, fleecetruien, thermotruien, poetskist, poetsspullen, handschoenen, cap.. ben er dik tevreden over!

AnnoNiemand

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-18 09:01

Heeft iemand ervaring met de anti klit manen spray? Er zijn twee soorten verkrijgbaar. Ben benieuwd of ze goed werken.

Fritsfrats

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-18 09:44

Heeft iemand toevallig ervaring met de stapmolen deken van decathlon?

Dayanara

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-18 14:58

freetorun schreef:
Ik heb een sneeuwwandel broek. Een soort van shoftshell aan de buitenkant en fleece aan de binnenkant. Niet om te rijden, maar fantastisch voor koude dagen op en rond stal

Daarnaast nog hun rijbroeken, fleecetruien, thermotruien, poetskist, poetsspullen, handschoenen, cap.. ben er dik tevreden over!

Welke broek is dat?

freetorun

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-18 17:50

Het is deze:*klik*

Echt ideaal! en die steekzakken zijn ruim zat voor je telefoon :j

Seventeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-18 01:24

tanee_blaze schreef:
Heeft iemand toevallig ervaring met de stapmolen deken van decathlon?

Ik heb er 2. Ze zijn wat kort bij de buik, verder wel lang genoeg in de lengte ( schoft tot staart) en vind ik ze heel fijn. Helemaal voor die prijs.

KDonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-18 16:16

Ik haal er altijd rijbroeken en jodphurs voor de kinderen. Zijn prima qua prijs/kwaliteit. Laatst ook een dekje voor mijn paard gehaald, bevalt ook goed! De winterdeken was binnen een dag kapot, een nieuwe gekregen en daar zat ook na 1x spelen een grote scheur in....

Molly1230

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-19 11:53

Rokbroeken vind ik heel fijn! Ook de longeerlijnen vind ik goed te gebruiken. En natuurlijk de sokken zijn ook prima.

Rizette

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-19 12:03

Weten jullie of de waterdichte rijbroek in het zwart nog weer terug komt in 42/44? Ik kijk al een tijdje maar er staat steeds 0 stuks bij de voorraad er van.

Sure_lee

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-19 12:06

Dat zou ik even op FB aan decathlon zelf vragen. Ze reageren best snel.

vbu1016

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-19 12:22

Ik heb een winter rijbroek (niet de waterdichte) die zalig zit. Ook jodhpurs zomer en winterversie. De kunststof chaps vind ik beter dan de dure leren die ik vroeger had. Fouganza Paddock winterjas is ook super (zonder de kap). Ze hebben ook zeer goede shirts en die dunne bodywarmer is ook een hit. Ook ja en de kipwarm handschoenen en de Roeckls.
Laatst bijgewerkt door vbu1016 op 03-02-19 12:27, in het totaal 1 keer bewerkt

charysaS

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-19 12:25

Gister voor het eerst in me leven bij decathlon geweest :+ heb alleen een sport legging en sportkleding gekocht maar ik vond de dekjes heel mooi! Vooral kwaliteit prijsverhouding.

Sakura789

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-19 13:33

Rizette schreef:
Weten jullie of de waterdichte rijbroek in het zwart nog weer terug komt in 42/44? Ik kijk al een tijdje maar er staat steeds 0 stuks bij de voorraad er van.

Je kunt een melding aanvragen, dan krijg je mail als die er weer is. Ik geloofde daar nooit zo in, maar toch een hele fijne rijbroek en sportlegging die uitverkocht waren, op de kop getikt. Je moet er alleen wel snel bij zijn!

soniep

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-19 12:19

Ik werk bij Decathlon, helaas komt de kipwarm rijbroek niet meer op voorraad in de maten die nu al zijn uitverkocht. :(:) We zijn al helemaal door de voorraad heen.
Hij blijft wel in de collectie en er komt voor volgende winter gewoon weer nieuwe voorraad! *\o/*
Tipje van de sluier. Ze zijn ook bezig met een donkerblauwe versie voor komende winter.. <3

Danseresje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-19 12:54

Had de kip-warm aangeschaft, één keer gedragen, maar toen was mijn ritje voortijdig afgelopen ;(
Kan je wel zeggen, hij is niet waterdicht voor een plons in de sloot :')!
(en nee, dit is niet serieus bediend, hardstikke sarcastisch! Maar voor het wel apart dat ik net met mijn eerste keer dragen van deze broek in de sloot beland ben)

Anoeska27

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-19 13:05

Ik kwam altijd graag bij de Decathlon in Apeldoorn, maar helaas zijn sinds kort de ruitersportproducten bijna gehalveerd. Er zit ook geen fijne ruitersportzaak in de buurt, dus ik ben nog rond aan het zoeken naar een alternatief.

Linde83

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-19 14:53

Ik heb fijne zomerjassen van de Decathlon, niet van de paardenafdeling maar van Quecha, ideaal als paardenjassen. Ik heb er nog geen fijne winterjas gevonden, iemand van jullie nog een aanrader?

Siamsmeesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-19 18:58

Ik heb dit jaar een parka gekocht, de Paddock. Leek wat dun toen hij binnen kwam, maar blijkt lekker warm te zijn, met een extra doorlopende mouw. De capuchon is eenvoudig te verwijderen.
Voor nu gebruik ik hem als nette jas, maar als hij daarvoor niet mooi genoeg meer is, gaat hij mee naar de paarden :D
Deze parka komt wel van de paardenafdeling, maar ik zoek nu weer een fijne zomerjas die later een tweede leven bij de paarden gaat krijgen. Misschien ook maar eens kijken tussen de Quecha's :j

Pippaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-19 19:18

Anoeska27 schreef:
Ik kwam altijd graag bij de Decathlon in Apeldoorn, maar helaas zijn sinds kort de ruitersportproducten bijna gehalveerd. Er zit ook geen fijne ruitersportzaak in de buurt, dus ik ben nog rond aan het zoeken naar een alternatief.

Als het goed is, is het aantal producten niet verminderd, maar het is wat minder ruim opgezet (minder ruimte tussen de producten) dan eerst. Ik was een tijd geleden ook verbaasd, maar heb destijds een medewerker gesproken en die vertelde me dit :j

Billy

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-19 20:40

Iemand ervaring met de hoofdstellen? Die met Mexicaanse neusriem?