kep italia slecht afgewerkt: normaal?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

MondyJoker
🏆 Paardenfluisteraar

Re: kep italia slecht afgewerkt: normaal?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-17 23:28

Ts ik zag dat je de cap wel wilde gaan gebruiken ?
Maar dat is toch niet de bedoeling als je het product terug stuurt ?
Sowieso moet je dan nog zien te bewijzen dat deze dingen niet zijn gebeurd door het gebruiken van.

zorro

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-12-17 23:35

Ja ik mag hem gewoon gebruik en houdt het retourrecht. Heb ik zwart op wit. De cap word opnieuw besteld en dan netjes, die word mij geleverd en dan stuur ik deze terug. En met deze mag kep zich dan verder redden, aldus de webshop. Tja, ze kunnen hier als winkel toch niks mee..

Quir

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-17 23:38

MariekeS_ schreef:
Quir schreef:
In de sticker staat dat het een crème cap is, geen roze dus...

Dat staat nergens toch?
'Cromo' is het type

Oh :+
Niets gezegd dan. :D

Shaggy09

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-17 00:38

Wat belachelijk! En dan voor die prijs.
Laatst bijgewerkt door Neonlight op 20-12-17 08:26, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Reactie over bedrijf verwijderd, bedrijfsnaam is niet genoemd en is daarom een speculatie

iirrssjjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-17 01:03

Maar wat nou als je nooit een nieuwe Kep gaat krijgen? Krijg je waarschijnlijk niet te horen en zo wel, ja helaas pech voor jou niks aan te doen, ben je mooi mee.....

Lekker terugsturen nu en m ergens anders halen, ze zoeken het maar uit. Er is gebleken dat ze niet echt netjes handelen bij klachten, dus dan niet hoor....

BarbaLala

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-17 01:13

TS ik vind je meer dan coulant en hoop oprecht dat ze zich aan de afspraken houden.

BlackShadowZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-17 01:27

Ik begin wel te twijfelen nu, of ik nog een kep wil

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-17 01:49

zorro schreef:
Ik vraag me af of zo'n laagje piepschuim nou echt zo veilig is dat het je hoofd beschermd. Want echt, meer als piepschuim met een plastic laagje er over is het niet. Ik weet ook niet wat ik anders verwacht had hoor.. mijn samshield lijkt gewoon van iets anders dan piepschuim gemaakt te zijn :')

:= en voor plastic met piepschuim betalen mensen dan zo'n astronomisch bedrag? := Seriously?
Laatst bijgewerkt door Neonlight op 20-12-17 08:27, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Reactie over bedrijf verwijderd, bedrijfsnaam is niet genoemd en is daarom een speculatie

Getup

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-17 08:21

Hopelijk heb jij gauw een andere Kep.

Na de hints hier over welke winkel het zou zijn,heb ik m eindelijk ook geraden. Heb er 1x iets besteld en heel snel ontvangen.

_Dracarys

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-17 09:18

_Dracarys schreef:
Wauw wat erg! Ik heb tot nu toe alleen maar slechte dingen over KEP gelezen. Zelfs dat je er niet eens mee in de regen kan rijden gezien de "verf" dan los laat. En dat voor dat geld :x

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Morpheus81

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-17 09:34

Zal zo'n slang in de regen ook afgeven?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-17 09:36

Morpheus81 schreef:

Dit is geverfd leer. :)

bruintje123

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-17 09:38

Morpheus81 schreef:

Dan moet je blij zijn dat de cap niet verveld in de regen :+

Jennyj01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-17 09:39

Dan nog. Mijn slangenleren laarsjes laten ook niet af in de regen. En mocht je het alleen met droog weer kunnen gebruiken dan moet het er op staan. Je moet er niet aan denken dat die roze gaat aflaten in de regen. Zeker wanneer je zelf blond bent :oo

bruintje123

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-17 09:40

Jennyj01 schreef:
Dan nog. Mijn slangenleren laarsjes laten ook niet af in de regen. En mocht je het alleen met droog weer kunnen gebruiken dan moet het er op staan.

Jenny ik geloof dat je het iets te serieus neemt :+

Zelf zou ik de cap terug sturen en geld terug willen en de winkel zoekt het maar uit met Kep.

x_Lys

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-17 09:46

Oké ik begin even met een goedbedoeld advies. Waarom bel je niet eerst even de desbetreffende winkel op om je emotie te delen voordat je hier alles neer kwakt? Niet heel netjes dat je hen niet eens de kans geeft om met een oplossing richting jou te komen? Daarnaast vind ik je eerste zin echt heel heftig! Ik wil de desbetreffende webshop in de fik steken?!

Maar even ter info. Je hebt je KEP gekocht via een winkel/webshop. Zij zijn puur de verkopende partij. Zij kunnen er toch serieus niets aan doen dat KEP niet netjes afwerkt?! Zij produceren ze niet. Dat doet de leverancier. Je kan ze puur alleen via hen kopen. daarnaast had je van te voren een in KEP verdiept. Die heeft gewoon altijd een slechte afwerken. En ja ik ben het met je eens dat het belachelijk is voor het geld dat je ervoor betaald, maar dan had je geen KEP moeten kopen. Ik zal even foto's van KEPS van stalgenoten toevoegen. Allemaal slecht afgewerkt. Dat hoort er blijkbaar bij.

En veel stalgenoten hebben een KEP bij mij op stal. En iedereen heeft gezeik gehad, of je nu bij Divoza of Ruitercap koopt. Het is altijd wat. De verkopende partijen staan zo machteloos hierin omdat re leverancier gewoon helemaal k*t is! En ja voor dat geld mag dat niet, maar blijkbaar kunnen ze het maken.

Ik heb zelf ook veel gezeik gehad met de leveringen van mijn KEP. Ik ben alleen super blij dat ik hem bij Hypostore heb gekocht. Zij hebben mij ten alle tijden super service geleverd, ook al was het niet hun probleem. Daarin tegen had een stal genoot bij Divoza besteld en daar is dat heel anders gegaan.

Ik geef gewoon het advies bel even de desbetreffende winkel op, ik weet zeker dat ze met een oplossing zullen komen als ze jou emotie erbij kennen. Dat heb in toentertijd ook gedaan en ik ben een zeer tevreden klant en ook super blij met mijn lekker zittende KEPpie <3

Ashleytjuhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-17 09:50

ik heb ook bovenstaande cap de bruine met python. maar deze geeft niet af hoor in de regen ;)

Mrs_Midnight

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-17 09:52

Als je even door had gelezen dan had je gezien dat TS dat inmiddels ook gedaan heeft...

Polly
Moderator Algemeen
🏆 Paardenfluisteraar

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-17 09:54

x_Lys schreef:
Oké ik begin even met een goedbedoeld advies.

Lees het topic even door ;)

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-17 09:55

Even naar bovenstaande:

Het is heel simpel. Jij hebt een overeenkomst met de verkopende partij. Daar heb jij mee te maken. Met KEP heb je niks te maken. Dat moet de winkel maar uitzoeken.
Een hoop winkeliers schuiven het vaak af op de fabriek/leverancier. Maar dat is hun probleem.
Als consument koop jij bij de winkelier een deugdelijk product. Deugt het niet (is het non-conform) moet de winkelier dit oplossen met de klant. Wat zij afspreken met KEP is hun zaak en heb ji als consument niks mee te maken.

Ik zag ook nog facebook foto's van de afgevende KEP in de regen. Niet mee akkoord gaan! Voor dat geld en doel mag je verwachten dat een paardrijhelm in de regen gebruikt kan worden.

DonDon

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-17 11:20

Jennyj01 schreef:
Is toch binnen 14 dagen terug sturen?
Nou ja super banketstaaf dat je dit krijgt voor je geld. Helaas gaan dingen wel vaker fout met bestellen van speciale dingen. Ik ben door schade en schande wijzer geworden en ben best bereid om duurdere en exclusieve dingen te kopen maar bestel niet. Is het in de winkel en kan ik het product zo meenemen? Graag. Is het er niet dan maar niet speciaal.
Ik heb deze hoofdpijn al te vaak gehad.

Shop is de afgesproken levertijd meerdere keren niet nagekomen. 14 dagen gaan pas in wanneer TS de cap heeft ontvangen. Gewoon terugsturen dus.

DonDon

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-17 11:20

zorro schreef:
Ja ik mag hem gewoon gebruik en houdt het retourrecht. Heb ik zwart op wit. De cap word opnieuw besteld en dan netjes, die word mij geleverd en dan stuur ik deze terug. En met deze mag kep zich dan verder redden, aldus de webshop. Tja, ze kunnen hier als winkel toch niks mee..

Fijn dus het wordt nu wel opgelost?

Shaggy09

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-17 11:46

Nee.
Winkel hoort jou een deugdelijk product te verkopen zonder schade of breken. Verkopende partij hoort juist de service en klantvriendelijkheid te waarborgen. Je praat een beetje alsof de verkopende partij slechts een tussenpersoon is. Wat dus absoluut niet is. Daarnaast zijn de prijzen van KEP (imo) al belachelijk duur, dus dan verwacht je zeker een goed, net afgewerkte KEP. KEP staat normaal juist bekend om zijn nette, secure afwerking uit Italië. Vind het wel opmerkelijk dat het bij al jou stalgenoten erbij hoort, de slechte afwerking. :+

En what was she supposed to do? Ze heeft al tig keer contact met de winkel proberen op te nemen, geen reactie. Als ik TS was had ik allang op Facebook een flinke recencie geschreven, een negatieve ja. Want zoals deze webshop met klachten en wensen omgaat is gewoon not done!

Ik krijg bij jou post een beetje het gevoel dat je desbetreffende webshop heeeel graag wilt verdedigen en de schuld bij de leveranciers legt.

x_Lys schreef:
Oké ik begin even met een goedbedoeld advies. Waarom bel je niet eerst even de desbetreffende winkel op om je emotie te delen voordat je hier alles neer kwakt? Niet heel netjes dat je hen niet eens de kans geeft om met een oplossing richting jou te komen? Daarnaast vind ik je eerste zin echt heel heftig! Ik wil de desbetreffende webshop in de fik steken?!

Maar even ter info. Je hebt je KEP gekocht via een winkel/webshop. Zij zijn puur de verkopende partij. Zij kunnen er toch serieus niets aan doen dat KEP niet netjes afwerkt?! Zij produceren ze niet. Dat doet de leverancier. Je kan ze puur alleen via hen kopen. daarnaast had je van te voren een in KEP verdiept. Die heeft gewoon altijd een slechte afwerken. En ja ik ben het met je eens dat het belachelijk is voor het geld dat je ervoor betaald, maar dan had je geen KEP moeten kopen. Ik zal even foto's van KEPS van stalgenoten toevoegen. Allemaal slecht afgewerkt. Dat hoort er blijkbaar bij.

En veel stalgenoten hebben een KEP bij mij op stal. En iedereen heeft gezeik gehad, of je nu bij Divoza of Ruitercap koopt. Het is altijd wat. De verkopende partijen staan zo machteloos hierin omdat re leverancier gewoon helemaal k*t is! En ja voor dat geld mag dat niet, maar blijkbaar kunnen ze het maken.

Ik heb zelf ook veel gezeik gehad met de leveringen van mijn KEP. Ik ben alleen super blij dat ik hem bij Hypostore heb gekocht. Zij hebben mij ten alle tijden super service geleverd, ook al was het niet hun probleem. Daarin tegen had een stal genoot bij Divoza besteld en daar is dat heel anders gegaan.

Ik geef gewoon het advies bel even de desbetreffende winkel op, ik weet zeker dat ze met een oplossing zullen komen als ze jou emotie erbij kennen. Dat heb in toentertijd ook gedaan en ik ben een zeer tevreden klant en ook super blij met mijn lekker zittende KEPpie <3
Laatst bijgewerkt door Shaggy09 op 19-12-17 11:48, in het totaal 1 keer bewerkt

zorro

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-12-17 11:47

Als ze zich aan hun afspraken houden wel ja. Als ze zich er aan houden is dat goede reclame, zo niet, dan zal dat zeker gevolgen hebben voor hun, zie het enorme aantal reacties in dit topic.. dus, ik ga er van uit dat het gewoon netjes opgelost word.

Zoe_97
🏆 Paardenfluisteraar

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-17 12:00

x_Lys schreef:

het is net wel het probleem van de webshop, want als koper heb je gene hol met de producent te maken maar heb je ene overeenkomst met de winkel en die dienen dit wettelijk gewoon op te lossen.