Koop laten ontbinden door verkoper? Help

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Lauren186

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-17 18:17

bruintje123 schreef:
Ik zou er zeker geen moeite mee hebben om een eigenaar eens op de hoogte te houden.
Maar ik moet geen gevoel van stalken krijgen. Dan is het wat anders.
En zelf vind ik het ook fijn om te weten hoe het gaat, maar zelf een update vragen heb ik nooit gedaan.
Die krijg je wel als de eigenaar dat wil.

Ik zou denk ik ook vrienden worden op facebook (dan kan je eens zien wat er voorbij komt) en een x langs. Meer zou ik denk ik ook niet prettig vinden, alsof het nog steeds hun paard is.

anjali

Re: Koop laten ontbinden door verkoper? Help

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-17 18:37

Ik heb maar 1 keer een pony van een particulier gekocht.Die zijn hem zelf komen brengen zodat ze konden zien waar hij terecht kwam.En ze zeiden dat ze later nog een keer wilden komen kijken,dat vond ik goed, maar dat meisje kreeg het toen te druk met haar nieuwe pony om nog te komen.Toen de pony jaren later overleden was heb ik ze nog gebeld om dat te vertellen.Al mijn andere paarden heb ik van handelaren,maneges etc. en dan gaat het allemaal veel zakelijker.

anjali

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-17 18:44

Nu vergeet ik even de pony met bezoekrecht van vorige eigenaren,die ik heb teruggegeven omdat het bezoekrecht geheel uit de hand was gelopen!

moyra

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-17 19:06