Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
khirshanta schreef:Dit lijkt mij een goede optie. Aangeven dat je dit voorstel doet om de goede vrede te bewaren. Wie weet wie deze schade heeft veroorzaakt? Wat een gedoe om een plaatje zeg... dan laat je je in mijn optiek als stalhouder ook van een slechte kant zien. (degene die de schade heeft veroorzaakt ook, maar dat is wat anders)
GamblersCup schreef:khirshanta schreef:Dit lijkt mij een goede optie. Aangeven dat je dit voorstel doet om de goede vrede te bewaren. Wie weet wie deze schade heeft veroorzaakt? Wat een gedoe om een plaatje zeg... dan laat je je in mijn optiek als stalhouder ook van een slechte kant zien. (degene die de schade heeft veroorzaakt ook, maar dat is wat anders)
Ik snap jullie niet, lezen jullie niet ofzo? Leuk dat je het een "goede optie" vindt, maar het is helemaal geen optie. De stalhouder heeft het geld als borg al in z'n handen en doet het niet voor 30 euro. Wat stel je voor dan?
bruintje123 schreef:Persoonlijk zou ik dat al eerder aan hebben gepakt door een balk van 10 cm op de muur te schroeven met daar een dikke rubber mat tegen aan.
Dan had je dadelijk alleen maar gaatjes dicht te maken van de schroeven.
Heb je er wel eens iemand naar laten kijken? Misschien is het met stevig stucwerk toch wel te maken.
.ruitje schreef:Ik heb toch vaak genoeg anders meegemaakt als in dat geval de politie erbij werd gehaald.
Overigens is het paard al verhuist geloof ik.
Babootje schreef:ruitje schreef:Ik heb toch vaak genoeg anders meegemaakt als in dat geval de politie erbij werd gehaald.
Overigens is het paard al verhuist geloof ik.
onenigheid over betaling is een civiele zaak en moet je ook zo oplossen evt door tussenkomst van een rechter. maar iemands eigendom vasthouden is strafbaar.
GamblersCup schreef:Veel te kort door de bocht, want dat recht heb je niet zomaar.
GamblersCup schreef:kajo, dan is er al heel wat aan vooraf gegaan. Meerdere maanden niet kunnen betalen, of deels, dan een betalingsregeling, wat na een tijdje niet meer opgehoest kan worden. Maar de stalhouder heeft zéker niet het recht om een slot op de stal te doen als iemand met de borg de laatste maand stalhuur wil verrekenen. Want dat was het voorbeeld.