xxpaaardje schreef:ik weet wat ik zeg en ik mag toch me mening geven ik heb het gewoon niet op dressuur ruiters ik ben zelf een eventig ruiter ik vind bij de eventing ruiters en de spring ruiters veel meer gemoederlijker dan bij de dressuur ruiters want bij de dressuur ruiters is veel meer haat onderling . En ik ken wel paar aardigen dressuurder maar dat zijn der heel weinig. En veel van die dressuur ruiters vinden het dan niet nodig dat der wat voor de springers gedaan word . Maar willen wel dat der van alles voor hun gedaan word. En als der dan wat voor de springers gedaan word dan comentaar hebben dat ze de bak niet in kunnen ofzo.
Hmmm, ik rij dressuur en springen en wil ook nog SGW gaan doen... ben ik dan per evenement verschillend?
Ik kom gelukkig weinig ellende tegen, in welke discipline dan ook.
Ik zie arrogante dressuurmutsen die op je neerkijken, botte springruiters die lijken te denken dat zij als prof meer rechten hebben dan ik als beginnend amateur en bij de oefencross SGW-ruiters die vinden dat de baan van hen is omdat zij een bloedpaard rijden en ik een spikkelForesthengst.
Totdat ik ermee aan de praat raak en het hele aardige behulpzame mensen blijken te zijn.
Dan krijg je complimenten over je paard, hulp bij het parcours verkennen of ga je gezellig samen uitstappen
The problem's all in my miiiind