Een pony, veel draven, en zware borsten...

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Fenrir

Re: Een pony, veel draven, en zware borsten...

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-16 19:08

Fijn dat het zo'n verschil is!

Ilsemarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-16 19:30

Ebay is ideaal voor goedkopere bh's!

CastaMickey

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-16 19:56

EBay heeft dit soort maten voor veel minder geld! :)
Zie dat iemand me voor was, maar het is dus zeker zo!

Marije_jiplover

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-16 20:25

Super fijn zeg, dat je nu passende bh's gevonden hebt :j

Magrathea

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-16 20:31

Ja gek, als je zo'n andere maat hebt eigenlijk! :oo Goed dat je een keer hebt laten meten!

Volgens mij heb ik ook een shockabsorber, inderdaad echt fantastisch :j Het enige nadeel (bij mezelf) vind ik dat hij na een tijdje vervelend gaat zitten in de oksels. Maar dat is eigenlijk alleen maar als ik al 3u thuis zit na het sporten en ik nog te lui was om te gaan douchen := Dus misschien is dat normaal

LadyTrucker1

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-16 20:55

Ik heb 75F en kan ook nooit niks vinden wat fijn zit. Ik heb er ook last door van m'n rug en ze zijn ook zwaar drama met doorzitten :')
Ik lees even mee

ontherun

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-16 20:57

Inderdaad Ebay! Even kijken welke maat je hebt in Engelse maten en hoppa, je hebt zo 2 of 3 bh's voor de prijs van 1 in Nederland. Ik doe bijna niet meer anders. Draag zo goed als alleen maar Freya, en die heb ik allemaal voor Hunkemöller prijzen :D En je hebt ze ook zo, heb er eens eentje binnen 3 of 4 dagen gehad, vanuit Engeland. Sportbeha ook zo, ook van Freya. Vind die zelf fijner als de SA, daarbij heb ik het gevoel dat ik mezelf nog een blauw oog sla.
Ik draag tegenwoordig zelfs strapless zonder me ook maar ergens zorgen over te maken. Alles blijft zitten als een huis. En, met de juiste bh lijken ze ook nog eens kleiner dan met een te kleine bh.

Als je wilt kan ik wel opzoeken bij welke stores ik ze bestel, heb precies dezelfde maat ;)

blackpromise

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-16 21:09

wel leuk om te weten dat als je vertelt dat je ineens zo'n "grote" maat aan hebt dat mensen denken dat is helemaal geen F of G. ik ben ook van een 80D naar een 70/75 f/g gegaan. en wat een verschil. wel heel erg moeten wennen aan de strakkere bandjes maar veel meer steun.

in de winkel in Breda heb ik zelfs normale bh's zien hangen in de maat 65 JJ

Sannens

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-16 15:56

blackpromise schreef:
wel leuk om te weten dat als je vertelt dat je ineens zo'n "grote" maat aan hebt dat mensen denken dat is helemaal geen F of G. ik ben ook van een 80D naar een 70/75 f/g gegaan. en wat een verschil. wel heel erg moeten wennen aan de strakkere bandjes maar veel meer steun.

Goed kleden helpt daarbij ook! Vriendinnen dachten nooit dat ik zo'n grote maat (lees 75F) had. Totdat ik alleen nog maar in mijn ondergoed stond en dus de vorm van de BH duidelijk was. :)

Dan kreeg ik vaak te horen 'oh ja, dat is toch best wel veel'.

girlyggirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-16 16:01

Avelienvd schreef:
Heb dezelfde maat en draag de hema sportbh. Zit heerlijk stevig

Dito, nooit last.

girlyggirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-16 16:03

Iris82 schreef:
Avelienvd schreef:
Heb dezelfde maat en draag de hema sportbh. Zit heerlijk stevig

Ohh die vind ik dus drama, daar zit dus 0 ondersteuning in.
Wel knalroze. :')

Heb je wel de heavysport met beugels?! Vind ze super met deze maat maar je moet natuurlijk wel opletten voor welke sport het is en niet zon hempje nemen he ;)

sinnema

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-16 21:54

Ik heb altijd een sport BH aan van de Hema! zit super goed, niet erg duur maar weet niet of dat voor jou ook werk. misschien een keer proberen als je dat nog niet gedaan hebt? :)

mamajolijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-16 11:14

Marije_jiplover schreef:
Pandora2 schreef:
http://www.kiesdejuistesportbh.nl Echt top bh's en supergoede service !
Misschien is het al genoemd, heb niet alle reacties gelezen :o

De bh's die ze verkopen zijn goed, maar je mening over de service deel ik niet.

Heb al eens gehad dat ze een bh naar mijn oude adres gestuurd hadden, terwijl ik bij het bestellen echt mijn nieuwe heb opgegeven.
En wat ze me de laatste keer geflikt hebben, nee, dat is echt te belachelijk voor woorden.

Als klant gekleineerd aan de telefoon omdat ik de instructies op de website niet gevolgd zou hebben, terwijl ik die hele instructies niet in beeld gekregen heb bij mijn bestelling. Uiteindelijk gewoon 1,50 'handelingskosten' niet terugbetaald krijgen omdat de bh die ik besteld heb niet meer leverbaar is.
Volgens de wet koop op afstand heb je recht op retour van het complete bedrag als zij niet kunnen leveren wat je besteld, maar ja, ga om 50 euro maar eens een advocaat op hun dak sturen...

Nee, never nooit meer dat ik daar een bh koop en ik zal ze ook echt aan niemand aanbevelen :n

Ik heb inmiddels wel goede ervaringen met Sportbh.com en ik en fan van het merk Moving Comfort.
Ik heb daar nu een paar verschillende modellen van en ze zitten allemaal erg prettig met rijden en hardlopen.

De post van Marije_jiplover had van mij kunnen zijn. Hele goede ervaringen met Sportbeha.com en ik draag nu (met 85D - na verkleining -) het model Moving Comfort Juno. Mijn dames gaan geen kant meer op met paardrijden, volleybal en hardlopen. Een goede sportbeha is zijn geld dubbel en dwars waard!

Tink89

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-16 11:20

blackpromise schreef:

Bij Naron? Heerlijke zaak is dat! Ze gaan tot K geloof ik.

Koop daar de halve Panachecollectie leeg altijd. Nooit fijnere bh's gehad en dat voor nog geen zestig euro per stuk.