Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Goed dat je een keer hebt laten meten!
Het enige nadeel (bij mezelf) vind ik dat hij na een tijdje vervelend gaat zitten in de oksels. Maar dat is eigenlijk alleen maar als ik al 3u thuis zit na het sporten en ik nog te lui was om te gaan douchen
Dus misschien is dat normaal
En je hebt ze ook zo, heb er eens eentje binnen 3 of 4 dagen gehad, vanuit Engeland. Sportbeha ook zo, ook van Freya. Vind die zelf fijner als de SA, daarbij heb ik het gevoel dat ik mezelf nog een blauw oog sla.
blackpromise schreef:wel leuk om te weten dat als je vertelt dat je ineens zo'n "grote" maat aan hebt dat mensen denken dat is helemaal geen F of G. ik ben ook van een 80D naar een 70/75 f/g gegaan. en wat een verschil. wel heel erg moeten wennen aan de strakkere bandjes maar veel meer steun.
in de winkel in Breda heb ik zelfs normale bh's zien hangen in de maat 65 JJ

Iris82 schreef:Avelienvd schreef:Heb dezelfde maat en draag de hema sportbh. Zit heerlijk stevig
Ohh die vind ik dus drama, daar zit dus 0 ondersteuning in.
Wel knalroze.
Marije_jiplover schreef:Pandora2 schreef:http://www.kiesdejuistesportbh.nl Echt top bh's en supergoede service !
Misschien is het al genoemd, heb niet alle reacties gelezen
De bh's die ze verkopen zijn goed, maar je mening over de service deel ik niet.
Heb al eens gehad dat ze een bh naar mijn oude adres gestuurd hadden, terwijl ik bij het bestellen echt mijn nieuwe heb opgegeven.
En wat ze me de laatste keer geflikt hebben, nee, dat is echt te belachelijk voor woorden.
Als klant gekleineerd aan de telefoon omdat ik de instructies op de website niet gevolgd zou hebben, terwijl ik die hele instructies niet in beeld gekregen heb bij mijn bestelling. Uiteindelijk gewoon 1,50 'handelingskosten' niet terugbetaald krijgen omdat de bh die ik besteld heb niet meer leverbaar is.
Volgens de wet koop op afstand heb je recht op retour van het complete bedrag als zij niet kunnen leveren wat je besteld, maar ja, ga om 50 euro maar eens een advocaat op hun dak sturen...
Nee, never nooit meer dat ik daar een bh koop en ik zal ze ook echt aan niemand aanbevelen
Ik heb inmiddels wel goede ervaringen met Sportbh.com en ik en fan van het merk Moving Comfort.
Ik heb daar nu een paar verschillende modellen van en ze zitten allemaal erg prettig met rijden en hardlopen.
blackpromise schreef:wel leuk om te weten dat als je vertelt dat je ineens zo'n "grote" maat aan hebt dat mensen denken dat is helemaal geen F of G. ik ben ook van een 80D naar een 70/75 f/g gegaan. en wat een verschil. wel heel erg moeten wennen aan de strakkere bandjes maar veel meer steun.
in de winkel in Breda heb ik zelfs normale bh's zien hangen in de maat 65 JJ