Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
Azmay schreef:simodi schreef:Hier ook al een paar maanden bezig bij mijn merrie en telkens weer enorm veel!
Poetsen jullie elke dag als ze zo verharen?
Ik juist niet, paarden staan altijd buiten en wil niet dat ze het koud krijgen omdat ik al het vet weg ros. Een keer in de 2/3 dagen het grootste deel losse haren eruit vind ik meer dan genoeg.
, normaal is hij zwart met witte stippen op zijn kont (Appaloosa), maar nu is hij rood, bruin, grijs, oranje. Vooral zijn oren zijn mooi oranje, hij heeft een prachtige rode langharige 'bles' (rest van zijn hoofd is de wintervacht al kwijt), oranje benen en her en der wat rode/oranje plukken over zijn hele lijf
BrittS schreef:Mijn paard is echt op zijn mooist nu, normaal is hij zwart met witte stippen op zijn kont (Appaloosa), maar nu is hij rood, bruin, grijs, oranje. Vooral zijn oren zijn mooi oranje, hij heeft een prachtige rode langharige 'bles' (rest van zijn hoofd is de wintervacht al kwijt), oranje benen en her en der wat rode/oranje plukken over zijn hele lijf
xmiriamd schreef:BrittS schreef:Mijn paard is echt op zijn mooist nu, normaal is hij zwart met witte stippen op zijn kont (Appaloosa), maar nu is hij rood, bruin, grijs, oranje. Vooral zijn oren zijn mooi oranje, hij heeft een prachtige rode langharige 'bles' (rest van zijn hoofd is de wintervacht al kwijt), oranje benen en her en der wat rode/oranje plukken over zijn hele lijf
Wauw! Lijkt me heel gaaf om te zien!