Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
Iris82 schreef:Wat ik mezelf afvraag: wat is het voordeel van PostNL om dit te doen?
bruintje123 schreef:Voorwaarden staan niet boven de Wet.
Dus daar is nooit een akkoord in.
Dat jij het na 3,5 maand terug neemt is natuurlijk wel erg klantvriendelijk.
Dat web shops zeggen dat doen we niet kan ik begrijpen.
Maar twee dagen met deze uitleg.
Als je zo je winst moet halen gaat het wel erg slecht met de zaak.
Iris82 schreef:Binnen 14 na ontvangst. Maar wanneer de ontvangst nu feitelijk is daar is een meningsverschil over.
bruintje123 schreef:Maar niet als die 11e klopt.
En daar gaat het nu net om.
Zoe_97 schreef:En laatste keer: die 7e klopt niet! En ik kan zelf niets met PostNL. Graag deze discussie nu te laten voor wat het is.
Echwel schreef:Was het wel op je eigen huisadres afgeleverd.
Ik krabbel ook nog wel eens een handtekening voor een pakje van mijn dochter je hoeft je nl niet te legitimeren als je een pakje bij de deur aanneemt
veneri schreef:Misschien ben ik nu heel slecht aan het denken hoor.....
Maar accepteer die waardebom.koop er een nieuw hoofdstel van,retourneer die wel op tijd als hij niet naar je zin is en dan heb je alsnog je aankoop bedrag terug.
janderegelaa schreef:Zoe_97 schreef:En laatste keer: die 7e klopt niet! En ik kan zelf niets met PostNL. Graag deze discussie nu te laten voor wat het is.
Ik vind het spijtig voor je dat niet te horen krijgt wat je wilt horen. De webshop heeft de 6e verstuurd en (waarschijnlijk) de bezorger heeft een handtekening gezet op de 7e dat het bezorgd is. Zij krijgen betaald per poststuk dat afgeleverd is. Misschien was je niet thuis of lag het niet op zijn route.
Anyway, je hebt geen poot om op te staan. Pak die waardebon, koop een mooie deken ervan ofzo.