JoyCiej007 schreef:De reden die jij nu aanhaalt om het paard niet door een DA te laten keuren, sorry maar dat is gewoon klinklare kul! En wat mij betreft een heel zwak excuus om dus maar niet te laten keuren.
Nou JoyCiej007, deze uitspraak vind ik nu klinklare kul. Je vult voor TS in dat ze een "zwak excuus" gebruikt. Dat weet je helemaal niet en dat mag je dus ook niet voor een ander bepalen. Omdat jij andere ervaringen hebt meegemaakt wil niet zeggen dat die ervaringen ook de enige waarheid zijn.
Ik ken vele gevallen waarbij er wel is gekeurd en het paard achteraf toch iets mankeerde. Ik heb het toevallig nog vandaag bij mij op stal gehoord. Ik heb het zelf in 2007 ook meegemaakt. Paard gekocht en zowel klinisch als röntgenologisch laten keuren. Overal als een zonnetje doorheen gekomen. Ik heb haar wel driekwart jaar later moeten laten inslapen door vergroeide wervels in de hals die voor gruwelijke pijnen zorgden en waar ze niet van kon genezen.
Zeg ik daarmee dat je niet moet keuren? Nee hoor. Maar wel dat een keuring zeker niet zaligmakend is.
)