Dressuurproeven

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Essie73, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-15 17:12

Testdrive schreef:
Ah! Nee, wij zijn niet ingelicht of gevraagd tot op heden :( Ik zal het bericht eens opzoeken... Op de FB pagina van de KNHS?

Bedankt voor je oplettendheid! ;)

Ben benieuwd waar ze mee komen...

Waarschijnlijk met een exact eigen versie van Testdrive.

Deeks93

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-15 17:21

Suzanne F. schreef:
Testdrive schreef:
Ah! Nee, wij zijn niet ingelicht of gevraagd tot op heden :( Ik zal het bericht eens opzoeken... Op de FB pagina van de KNHS?

Dan moeten jullie maar de KNHS aanklagen wegens plagiaat! :P

Testdrive

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-08-15 17:22

Suzanne F. schreef:
Testdrive schreef:

Ben benieuwd wanneer dat dan eens opgeleverd gaat worden...zal nog wel maanden, zo niet meer dan een jaar gaan duren vrees ik... En "exact" zal ze niet lukken ;)

Testdrive

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-08-15 17:24

Adrienne93 schreef:
Suzanne F. schreef:

Dan moeten jullie maar de KNHS aanklagen wegens plagiaat! :P

Lijkt me goed plan! We gaan eens onderzoeken hoe dat zit... het zal nog wel fffffffffff duren als ze nu pas met inventariseren bezig zijn. En iedereen wil ingesproken proeven en dat is vreselijk complex om dat echt goed functioneel te krijgen. Lees hier maar eens mee: https://www.facebook.com/KNHSNederland/photos/a.281277925237890.76965.279885872043762/1043060055726336

ingvdh

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-15 17:27

Ze vragen nu hoe de ideale dressuur app eruit moet zien. Met name de ingesproken proeven, inschrijven voor wedstrijden worden veel gevraagd.

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-15 22:09

kansloos zeg... zitten ze te slapen bij de KNHS......

Eline91

Re: Dressuurproeven

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-15 11:50

Testdrive ziet er heel fijn uit, maar jammer dat de menproeven er niet in zitten!

Testdrive

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-09-15 11:58

Eline91 schreef:
Testdrive ziet er heel fijn uit, maar jammer dat de menproeven er niet in zitten!

Dank je Eline! We hadden graag het aanbod van KNHS proeven uitgebreid met menproeven. Echter, zover mocht het helaas niet komen... KNHS heeft ons gesommeerd hun proeven offline te halen :( Is met veel verontwaardiging en teleurstelling ontvangen. Jammer voor de Nederlandse ruiters. In het buitenland doen we steeds meer goede "zaken" :)

Eline91

Re: Dressuurproeven

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-15 13:06

Ik ben Belg, dus voor de VLP-dressuurproeven kan ik wel gebruik maken van jullie software. Maar hier in België moeten we de aangespannen dressuur altijd uit het hoofd rijden, dus die proeven zijn misschien nog een interessante aanvulling op jullie aanbod? :)

Kruimeltje86

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-15 13:24

Ik vind het zelf altijd handig om het te gebruiken. Aangezien ik visueel ingesteld ben, blijven plaatjes beter hangen dan teksten.

Toevallig wilde ik van de week een proef opzoeken, alleen helaas als ik Nederlands selecteer, kan ik geen keuze maken uit FNRS of KNHS proeven.

Wel jammer, want het zou voor mij echt wel helpen bij het uit m'n hoofd leren van m'n proeven.

FriesWytske

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-15 13:27

Kruimeltje86 schreef:
Ik vind het zelf altijd handig om het te gebruiken. Aangezien ik visueel ingesteld ben, blijven plaatjes beter hangen dan teksten.

Toevallig wilde ik van de week een proef opzoeken, alleen helaas als ik Nederlands selecteer, kan ik geen keuze maken uit FNRS of KNHS proeven.

Wel jammer, want het zou voor mij echt wel helpen bij het uit m'n hoofd leren van m'n proeven.

Proeven op youtube zoeken en de geschreven proef er bij houden. Daarmee leer ik hem het snelst uit het hoofd. Zoek dan wel op proeven van dit jaar, want ik kom ook wel eens uit op proeven uit de vorige editie. En dan wil er wel eens een beetje verschil tussen de huidige proeven.

Testdrive

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-09-15 20:59

Kruimeltje86 schreef:

Erg jammer, het spijt ons maar de bond waar jij voor rijdt is nogal moeilijk aan het doen :( Lees maar eens mee op: https://www.facebook.com/TestdriveDress ... 9789252783

Ze stonden er allemaal op FNRS F1A t/m F20B en KNHS van Bixie, Licht, Middel, Zwaar en Zeer Zwaar. Ze staan nog in "de opslag" maar mogen er niet uit ;) KNHS gaat ook met allemaal nieuwe proeven komen. FNRS gaat geen proeven meer uitbrengen volgens mij. Alle ruiters worden onder gebracht bij de KNHS die zowel de ruiters met eigen paard als de manegeruiters gaat "bedienen".

Testdrive

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-09-15 21:02

Eline91 schreef:
Ik ben Belg, dus voor de VLP-dressuurproeven kan ik wel gebruik maken van jullie software. Maar hier in België moeten we de aangespannen dressuur altijd uit het hoofd rijden, dus die proeven zijn misschien nog een interessante aanvulling op jullie aanbod? :)

Die zijn zekere een interessante aanvulling en zullen t.z.t. wellicht online worden gebracht. We proberen met Testdrive nu eerst wat inkomsten te maken aangezien het een daytime job is om alles bij te houden, het platform verder te ontwikkelen en het te promoten. Wellicht dat de VLP bereid is een bijdrage te doen om aangespannen proeven te laten inbrengen door ons op Testdrive. We hebben in ieder geval een goed contact met Lies Vlaminck van de VLP. In Belgie wordt er niet zo moeilijk gedaan en zien ze het als een prachtige service naar hun ruiters.

Eline91

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-15 09:20

Testdrive schreef:
Eline91 schreef:

In Belgie wordt er niet zo moeilijk gedaan en zien ze het als een prachtige service naar hun ruiters.

Dat is leuk om te horen! :D

yvonne3105

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-15 09:21

Ik denk dat het zeker helpt bij het leren van de proef wat zeker van pas komt, maar dit doe je online en in het echt komt er veel meer bij kijken. ;)

Testdrive

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-09-15 10:50

yvonne3105 schreef:
Ik denk dat het zeker helpt bij het leren van de proef wat zeker van pas komt, maar dit doe je online en in het echt komt er veel meer bij kijken. ;)

Uiteraard komt er veel meer bij kijken. Maar als je het "parcours" goed in je hoofd hebt dan kun je je concentreren op je paard, jezelf, je techniek, je hulpen etc.