Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

In de blubber draag ik een paar rubberen laarzen, met zo'n thermische fleece inlage die ik bij de Decatlon gekocht heb. Die zitten echt heerlijk warm.
Wel met een zooltje erin (die je gewoon bij de schoenwinkel kunt kopen), omdat dit net ff wat warmer is en lekkerder loopt.
Karin schreef:Australian working boots. Ik heb ze sinds mijn bezoek aan Australië in 1998 en ben nog pas aan mijn tweede paar bezig, terwijl ik ze intensief gebruik. De bekendste merken zijn Blundstone en Redback. Ik heb de Redbacks en die zijn in NL verkrijgbaar bij o.a. Agradi. Ze zijn er in het donkerbruin en in het zwart en je kunt ze met of zonder stalen neus kopen. Ze zien er absoluut niet smal uit, maar zelfs mijn smalle voetjes passen er prima in.
http://www.agradi.nl/redback-ubok-brown ... tAoduzwA_g
Als je ze af en toe even goed insmeert (met dubbin) blijft het leer goed en dan blijven ze ook mooi waterafstotend.
Ik ken overigens een dierenkliniek waar zowat de hele crew op deze schoenen loopt, tot de smid aan toe. Allemaal tevreden gebruikers.
Maar da's wel handig te weten.