Doggylover schreef:xJitskee schreef:Mijn ouders lopen al jaaaaren op dezelfde ANWB laarzen, doen al een jaar of 5 met een paar die echt veel gebruikt worden. Sinds kort heb ik de laars Lady Pien, die was toen voor 99 euro in de aanbieding. Mijn maat 36 valt ongeveer een maatje groter, maar kleiner was er niet![]()
Ik heb zelf ook erg korte benen (ben maar 1,60) maar de laarzen zijn bij mij zeker niet te lang.
Ik ben er heel erg blij mee, banjer er mee door de modder en rijd er ook mee. In de winter heerlijk warme en droge voeten.
Hey een mede kort bener![]()
tot waar komen de laarzen bij jou ? ik ben ook maar 1.60 .
ik ben op zoek maar mede door mijn korte pootjes (max 36 cm tot in mijn knieholte) is het een ramp om wat (betaalbaars) te vinden ook om mee te rijden en die ook warm zijn ?
Volgens mij (schat ik) zijn ze ongeveer 35 centimeter. Ik heb 42 cm van hak tot knieholte, maar ik heb dus geen last van laarzen die in mijn knieholtes snijden of iets dergelijk. Zal wel eens kijken of ik een keer een foto kan maken.
tot waar komen de laarzen bij jou ? ik ben ook maar 1.60 .
) is het een ramp om wat (betaalbaars) te vinden ook om mee te rijden en die ook warm zijn ?
Helemaal verliefd! Had wel een maat kleiner nodig dan ik normaal heb, m'n hiel ging anders alle kanten op. Heb zelf geen grote kuiten maar kan me voorstellen dat ze anders niet meer fijn zitten.