Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
FuegoJoy schreef:Voor diegene die het nodig vonden om mij te voorzien van ongevraagde adviezen en commentaar , het is makkelijk van achter een scherm zonder de emotie te bedenken wat iemand moet of zal doen, echter als jijzelf erin zit dan word het toch anders en zijn er altijd meerdere factoren waar rekening mee gehouden moet worden..
Cayenne schreef:FuegoJoy schreef:Voor diegene die het nodig vonden om mij te voorzien van ongevraagde adviezen en commentaar , het is makkelijk van achter een scherm zonder de emotie te bedenken wat iemand moet of zal doen, echter als jijzelf erin zit dan word het toch anders en zijn er altijd meerdere factoren waar rekening mee gehouden moet worden..
Fijn dat hij thuis is, maar je springt nu wel heel erg in de slachtofferrol. Ik heb hier helemaal geen vervelende posts gezien, alleen maar mensen die met je meedenken of de situatie niet helemaal begrepen, wat logisch is gezien je eigen voorgaande onduidelijke posts. Een beetje respect van jouw kant mag natuurlijk ook wel