ben wel eens op concours naar een vriendin gegaan of ze hem alsjeblieft voor me dicht kon doen, er was niemand thuis die dat voor me kon doen
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
ben wel eens op concours naar een vriendin gegaan of ze hem alsjeblieft voor me dicht kon doen, er was niemand thuis die dat voor me kon doen
mistid schreef:Ik krijg die achterkant dus niet zelfstandig dichtben wel eens op concours naar een vriendin gegaan of ze hem alsjeblieft voor me dicht kon doen, er was niemand thuis die dat voor me kon doen
Rintah schreef:mistid schreef:Ik krijg die achterkant dus niet zelfstandig dichtben wel eens op concours naar een vriendin gegaan of ze hem alsjeblieft voor me dicht kon doen, er was niemand thuis die dat voor me kon doen
ik heb het precies andersom, achterkant krijg ik voor het rijden wel dicht, maar na het rijden niet meer los
Krijgen jullie dan die bovenste niet dicht/open?
En ik maar denken dat ik niet lenig was....

MamaMiesje schreef:@Seltje:
Ik zou zo niet weten welk merk dat heeft, maar er schieten me twee gedachten te binnen:
A) zou een goede sport bh niet groot/stevig genoeg zijn, om een stukje vulling binnenboord te houden? Of B) misschien zijn er speciale sport bh's voor vrouwen die een borst verloren hebben en dus speciaal geschikt zijn voor opvullen?
Seltje schreef:MamaMiesje schreef:@Seltje:
Ik zou zo niet weten welk merk dat heeft, maar er schieten me twee gedachten te binnen:
A) zou een goede sport bh niet groot/stevig genoeg zijn, om een stukje vulling binnenboord te houden? Of B) misschien zijn er speciale sport bh's voor vrouwen die een borst verloren hebben en dus speciaal geschikt zijn voor opvullen?
Over dat laatste had ik nog nooit nagedacht, daar ga ik is op doorzoeken. Nu gebruik ik echt tiener bh's van h&m, die waar je kleine stukjes kunt inproppen en waar borsten met kunnen meegroeien, maar dan haal ik het er langs de ene kant uit, en langs de andere kant er 2 in. Ik twijfel al jaren om ze te laten opereren, maar financieel zie ik dat niet zitten.
Suusje92 schreef:Nowemy schreef:Sport BH van Hunkemöller bevalt mij ook goed. Al draag ik daaroverheen ook nog zo n afslank hemd van de Mis Etam. Niet om dunner te lijken (wat ook altijd wel fijn is) maar om het een beetje rustig te houden.Vind ik persoonlijk erg prettig rijden.
Ga je daar niet ontzettend in zweten? Ik vind die krengen al warm als ik ze normaal aan heb /XD