BH of sport BH

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

mistid

Re: BH of sport BH

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-14 22:24

Ik krijg die achterkant dus niet zelfstandig dicht _O- ben wel eens op concours naar een vriendin gegaan of ze hem alsjeblieft voor me dicht kon doen, er was niemand thuis die dat voor me kon doen :')

NoName126

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-14 22:26

Ik denk altijd maar zo: once the damage is done..
oftewel: als ze uitgezakt zijn gaan ze niet meer terug. Sportbeha dus.

Rintah

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-14 22:33

mistid schreef:
Ik krijg die achterkant dus niet zelfstandig dicht _O- ben wel eens op concours naar een vriendin gegaan of ze hem alsjeblieft voor me dicht kon doen, er was niemand thuis die dat voor me kon doen :')

ik heb het precies andersom, achterkant krijg ik voor het rijden wel dicht, maar na het rijden niet meer los :P

Sodeletuut

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-14 22:34

Rintah schreef:
mistid schreef:

ik heb het precies andersom, achterkant krijg ik voor het rijden wel dicht, maar na het rijden niet meer los :P

Huh? :') Krijgen jullie dan die bovenste niet dicht/open?

Rintah

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-14 22:44

de bovenste sluiting van de shockabsorber ja. moet je namelijk in je nek vastmaken, maar zit net of zo'n hoogte dat het afhankelijk is van je lenigheid of je hem wel of niet dicht krijgt :+

Sodeletuut

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-14 23:03

Hahaha _O- En ik maar denken dat ik niet lenig was.... :=

Unique6

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-14 23:06

Ik las laatst in de Quest dat het beter was met sport BH te rijden. Het weefsel gaat inderdaad 'rekken' & vergroot een kans op borstkanker. Weet niet of het klopt hoor, maar denk het wel. Anders stond het er niet.

Verder rijd ik met een gewone BH, ligt eraan welke ik aandoe. Degene met minder steun gaat nog een sport BH overheen.

Seltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-14 23:13

Ik ga mijn vraag nog eens herhalen. Dames kennen jullie een sportbh die opvulbaar is? Ik heb 2 cupmaten verschil tussen links en rechts, en met een niet opgevulde bh is dat zicht echt verschrikkelijk. Dus ik heb altijd bh's waar ik links extra stukjes bij prop.
nu zou ik dus ook graag zoiets in een sportbh vinden.

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-14 23:16

Shock absorber heeft ook modellen zonder zo'n sluiting in de nek hoor. Daarvan hebben de kleinere maten gewoon 1 rugsluiting en 1 vast punt volgens mij. De grotere maten hebben dan 2 rugsluitingen, maar wel allebei vrij laag, niet in de nek. Ik heb er hier een aantal van en ik doe beide sluitingen aan de voorkant vast en draai ze dan naar achteren en dan armen er pas door. Ik kan dat namelijk ook niet blind :+

Mocht je op zoek gaan naar een nieuwe shock absorber en weten welke maat je nodig hebt (even opletten want er zijn UK maten, internationale maten, EUR maten etc.) dan kan je heel goed op ebay kijken. Ik heb er net vanavond weer 2 besteld, voor iets meer dan de prijs van 1 bh in een nederlandse winkel heb ik er nu 2.

MamaMiesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-14 23:18

@Seltje:
Ik zou zo niet weten welk merk dat heeft, maar er schieten me twee gedachten te binnen:
A) zou een goede sport bh niet groot/stevig genoeg zijn, om een stukje vulling binnenboord te houden? Of B) misschien zijn er speciale sport bh's voor vrouwen die een borst verloren hebben en dus speciaal geschikt zijn voor opvullen?

NoName126

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-14 23:20

MamaMiesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-14 23:23

MamaMiesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-14 23:23

Om precies te zijn :D

Beau_Myrthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-14 23:28

Zeker wel sportbh, anders heb ik denk ik blauwe ogen of hangen ze op de kont van het paard! Haha iets overdreven :Y)

Ik heb een Anita en ShockAbsorber, duur maar zeker aanraders. Deze koop ik vaak in lingeriezaken hun hebben er verstand van en weten precies wat je moet hebben!

Seltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-14 23:41

MamaMiesje schreef:
@Seltje:
Ik zou zo niet weten welk merk dat heeft, maar er schieten me twee gedachten te binnen:
A) zou een goede sport bh niet groot/stevig genoeg zijn, om een stukje vulling binnenboord te houden? Of B) misschien zijn er speciale sport bh's voor vrouwen die een borst verloren hebben en dus speciaal geschikt zijn voor opvullen?

Over dat laatste had ik nog nooit nagedacht, daar ga ik is op doorzoeken. Nu gebruik ik echt tiener bh's van h&m, die waar je kleine stukjes kunt inproppen en waar borsten met kunnen meegroeien, maar dan haal ik het er langs de ene kant uit, en langs de andere kant er 2 in. Ik twijfel al jaren om ze te laten opereren, maar financieel zie ik dat niet zitten.

Rintah

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-14 23:49

Seltje schreef:
MamaMiesje schreef:
@Seltje:

Over dat laatste had ik nog nooit nagedacht, daar ga ik is op doorzoeken. Nu gebruik ik echt tiener bh's van h&m, die waar je kleine stukjes kunt inproppen en waar borsten met kunnen meegroeien, maar dan haal ik het er langs de ene kant uit, en langs de andere kant er 2 in. Ik twijfel al jaren om ze te laten opereren, maar financieel zie ik dat niet zitten.

Qua opereren, heb je al wel eens geïnformeerd naar de mogelijkheden en eventueel ook of het vergoed zou worden? Heb net even gekeken, en bij meer als 1 cupmaat verschil wordt er wel (gedeeltelijk) vergoed.

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-14 01:21

Ik krijg bij de shockabsorber de sluiting wel bij elkaar maar net verkeerd om omdat ik links ben. Krijg het dan amper voor elkaar om hem vast te klikken. Heb die banden nu een 'gaatje' losser waardoor het wel iets gemakkelijker gaat, maar dat komt de stabiliteit natuurlijk niet ten goede :Y)

EstherBelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-14 16:04

Altijd sport BH. ik heb er zelf een van de hunkemuller met de sluiting voor (rits) ben begonnen met een gewone BH maar al heel snel overgestapt op een sport BH omdat het echt zeer deed. nu kan ik echt niet zonder.

WithinGirl96

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-14 13:10

Ik rijd altijd met een sport BH, zit bij mij veel comfortabeler.

denice

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-14 13:12

Ik rijd altijd zonder bh, lekker wiebelig (grapje)

Ik ook liever met sport-bh, vooral die afzakkende bandjes is een GROTE ergernis.

Destination

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-14 13:31

Sodeletuut schreef:
Sport BH vele malen fijner! :) Ik heb deze:
[ Afbeelding ] Shock absorber, 50 euro.

Met die kon ik echt niet overweg, wat een moordding is dat _O-

Bralindy

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-14 13:32

Ik rijd met een gewone bh. Heb niet echt veel aan de voorkant voor een sport bh. Maar de bandjes zijn soms irritant ja :+

Donjaja

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-14 13:43

Ook ik ben " gezegend " met een flinke voorgevel. Zo fijn vind ik het niet en inderdaad, BH's kosten kapitalen. Al een aantal jaar bestel ik in Amerika minimizer's van Bali Bra's. Tip ooit van een columniste van het AD. Het is even passen en meten om de omvang en cupmaat van cm's naar het Amerikaanse matenstelsel om te zetten maar met een beetje privacy en een meetlint kom je een heel eind. Ze zitten als gegoten, paardrijden gaat met deze véél beter dan de Shockabsorber of de Freya ( kassa!) en ze worden thuisbezorgd voor rond de 35 dollar. Misschien een tip voor de dames die het zat zijn rond de 100 euro uit te geven voor BH's die dan ook nog niet prettig zitten?

Nowemy

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-14 14:07

Suusje92 schreef:
Nowemy schreef:
Sport BH van Hunkemöller bevalt mij ook goed. Al draag ik daaroverheen ook nog zo n afslank hemd van de Mis Etam. Niet om dunner te lijken (wat ook altijd wel fijn is) maar om het een beetje rustig te houden. :-) Vind ik persoonlijk erg prettig rijden.

Ga je daar niet ontzettend in zweten? Ik vind die krengen al warm als ik ze normaal aan heb /XD

Whahahaha.... Geen last van. Misschien werk ik wel niet zo hard! ;-)

Sababber

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-14 17:33

Al die dure merken.. Ik heb een volle c/kleine d cup en ik heb o.a. 2 sportbeha's van de primark van 6 euro p/s. Die zitten ook fantastisch! Heb ze nu zeker al een halfjaar en rij 3 á 4x in de week en ze zitten nog perfect! Voor de een natuurlijk anders als voor de ander, maar voor mij werken deze goed.