Stalgenootje heeft paard niet onder controle.

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

felineepino

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-14 16:36

Vind het helemaal niet respectloos naar M om dit erop te zetten, het gaat uiteindelijk toch om het probleem wat jij met jouw paard hebt? Je legt alleen uit wat hieraan vooraf is gegaan. Ik zou niet meer met haar op stap gaan, puur voor jouw paard. Als ze niet met bit wil gaan rijden prima, maar jij wilt niet met jouw paard in zulke situaties komen dus zou je voor jezelf moeten kiezen niet meer samen te rijden..

Anoniem

Re: Stalgenootje heeft paard niet onder controle.

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-14 17:06

Heeft M dit allemaal gelezen? Misschien kan zij een bericht plaatsen over hoe en wat.

jessdaniels

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-14 17:23

<Ik heb niet alle reacties gelezen>
Jij zegt in je OP dat een stalgenootje jou heeft geholpen met jouw paard op buitenrit, waarom stellen jullie dan niet zo op naar haar en helpen jullie haar niet?
Dat lijkt me een veel beter plan dan een topic als dit op bokt zetten, als dit meisje dit leest komt het namelijk nóóit leuk over, hoe je het zelf ook bedoelt hebt.

AnnemiekvM

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-14 17:47

Ik vond dit topic helemaal niet respectloos.
De reacties van vriendinnen van M maken het juist veel groter. Dat had ik eerst helemaal niet.
Vind dat de TS gelijk heeft.
Dit lijkt mij ook geen verantwoordelijke manier van rijden. Dan kan het heel handig zijn om goed advies te krijgen toch?

C_arola
Moderator Over Paarden & Markt

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-14 14:18

Moderatoropmerking:
TS heeft voldoende antwoorden gekregen hoe om te gaan met het buitenrijden, verder kan de situatie beter persoonlijk besproken worden, we plaatsen hier daarom een slotje.