Daar is geen inschrijfgeld en verplicht prijzengeld, en omdat het showrubrieken zijn krijgen alle deelnemers een rozet. Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
anneliesdj schreef:Sponsors, reclame en verkoop/verhuur van snacks en drinken waarschijnlijk?
Zoals elke wedstrijd 'uit kan'.

Janine1990 schreef:anneliesdj schreef:Sponsors, reclame en verkoop/verhuur van snacks en drinken waarschijnlijk?
Zoals elke wedstrijd 'uit kan'.
Als het gaat om tuigpaarden weet ik wel hoe![]()
Hier in het dorp is het concours afgelast, mijn werkgever was sponsor. Hoort achteraf dat het is afgelast en dat het geld niet teruggestort wordt en er volgend jaar gewoon weer een acceptgiro komt.
Nah, die wordt uiteraard niet betaald.
En wij sponsoren niet voor 50 euro, laat ik het zo stellen.
. Schandalig, zelfs. 
Neonlight schreef:Inderdaad met sponsorgelden.
Nu zijn er ook niet zo veel aangespannen wedstrijden als dressuurwedstrijden, ons seizoen loopt van 1 april tot 1 oktober, hierin zijn ongeveer 40 wedstrijden totaal. Hierin zitten de regionale wedstrijden (verdeeld onder regio noord en regio zuid) en de nationale wedstrijden. Wedstrijden vallen zelden samen op 1 dag, zeker niet in een bepaalde regio.
Verder zijn het ook vaak vaste wedstrijden, die jaarlijks georganiseerd worden. Zeker de nationale wedstrijden zijn grote wedstrijden waar veel publiek komt en veel entree voor betaald wordt (denk aan Norg, Buitenpost en Opmeer).
. Bij ons in de buurt (Lonneker) is er ook altijd een tuigpaardenrubriek, erg mooi om te zien vind ik.Suprice schreef:Ja dat valt inderdaad mee hoor San (bij ons dan). Nu is het natuurlijk wel zo dat grotere rubrieken meer opbrengen, doordat de volgprijzen lager zijn.
Wij maken op elke wedstrijddag winst (en ja wij delen prijzengeld uit, en artikelen als dekens, leren halsters etc). Wel wisselen de inkomsten dus, afhankelijk van de grootte van de rubrieken. Daarom zijn onze zomerwedstrijden winstgevender (dan hebben we 2 ringen en kunnen we dus meer starts kwijt), aangezien onze wedstrijd altijd ruim vol zitten.
tabaflab schreef:Voor voltige is het inschrijfgeld al gauw 15 euro per persoon, en dan heb je een team van 7.
En onze prijs was de eerste wedstrijd een lolly en mijn tweede, een soort hot pack dat als je knakt dat ding heet word, en 1ste 2de 3de een leuke beker. Dus wees blij met je prijs![]()
(Ik zit nog in de E)