Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

je traint er de juiste spieren en bekken stabiliteit e.d. heel interessant! 
en ook al 2 zitlessen gehad van haar.. ik merk toch al wat verschil eerlijk gezegd en vind het ook enorm boeiend. Een aanrader !!
NikkiTazz schreef:Dankjewel! Erg lief. Moet zeggen dat ik nu wel ineens veel angstiger ben, en ineens liever niet op stap.
Heeft waarschijnlijk met de winter te maken.... Dan is ze wat drukker en kan ze gekke pasjes doen... vandaar dat ik zoiets heb van uhhh even liever niet. Maar ik kan vervolgens niet wachten op de zomer... dan heb ik echt weer zin en minder angst. Heel vreemd!
Maar hoe vaker je weer rijdt, groeit ook je zelfvertrouwen en volgende winter kijk je er al weer helemaal anders tegen aan
! Goed dat je het voor je zelf toegeeft en je zelf niet dwingt en daarmee te grote risico's neemt! 
blij dat ik eindelijk gevallen was en dat zonder me pijn te doen.. (gewoon bevestiging dat je ook best eens kan vallen zonder ernstige verwondingen) anderzijds ook wat in paniek dat ik effectief gevallen was.. weer een stapje verder in het verwerkingsproces..