Klophengst gekocht, wat nu?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

orkaan

Re: Klophengst gekocht, wat nu?

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-14 13:01

@zsa zsa fijn dat je rechtsbijstand de kosten voor zijn rekening neemt

(al vind ik persoonlijk dat zelf een beetje frusty..want nu word de verkoper niet aansprakelijk gesteld, echter rechtsbijstand kijkt ook naar kosten/baten..die betalen jouw dus liever pak hem beet 500 euro..dan dat ze 1000 kosten moeten maken om 500 van de andere partij te krijgen....)

iig veel succes met hem!

_Zsazsa_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-04-14 13:19

Ze gaan wel iets met haar doen maar ik weet niet wat, ik weet wel dat ze nu genoteerd staat bij rechtsbijstand.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-14 07:46

Ewona

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-14 07:56

Wat fijn dat je toch hulp krijgt via rechtsbijstand, zo ben je toch al een hele hoop kosten kwijt.
Ik denk dat je een heel ander paard terug krijgt na castratie, eens heel die hormonen door zijn lijf zijn afgebroken.
Dus zoals je zegt gewoon een hele tijd op de weide, lekker laten herstellen en uitwaaien en zijn koppie leeg maken.
Daarna opnieuw rustig beginnen en dan ga je er zeker nog een leuk paard aan over houden.
Zulke hoge hormoonwaardes maken niemand vrolijk, zijn ronduit gevaarlijk voor zowel paard als ruiter.
Je zit dan letterlijk met een tijdbom in je handen.

Heel veel succes met het verdere verloop.
Benieuwd hoe hij na een aantal maanden zal zijn, ik volg.