Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
de winkel is weg.. Mariposa11 schreef:Iedereen kan fouten maken. En in dit topic ging het daar ook niet over, maar over de afhandeling van klachten over de webshop en die 2 dingen hebben ook niet met elkaar te maken.
Mariposa11 schreef:De afhandeling van de winkel heeft niks te maken met haar door start als zadel passer. Die afhandeling valt voor groot deel niet onder haar en ligt veel ingewikkelder dan iedereen hier weet. Wat niet weg neemt dat ik het goed keur zoals het gegaan is hoor.. Maar ze kon zelf niet bij klant gegevens van de webshop.
Hoe het zit met aanpassingen van zadels ed dat weet ik niet..
Mariposa11 schreef:Heeft niks te maken met doen alsof, ik zeg al het ligt veel ingewikkelder dan iedereen denkt en een beetje begrip zou denk ik wel fijn zijn.
Percy schreef:Wat mij betreft gaat het daar niet om. Ze waren nog volop in bedrijf toen ik dat zadel kocht.
Russel: je reageerde steeds op mij maar nu niet meer. Jij kent haar via de winkel, ik ken haar persoonlijk en vond het niet zo fijn dat ik via de winkel de verkeerde adviezen kreeg. Ik ken ook meerdere ex personeelsleden. Ik baal gewoon een beetje dat ik een bekende vertrouwen heb gegeven en dat dit is beschaamd. Waarschijnlijk onbedoeld maar ik sta niet alleen.
Andere stalgenoten zijn ook veel geld kwijtgeraakt en hadden nog geen passende zadels. Ik mag Isabelle als persoon nog steeds maar dat wil niet zeggen dat ik het acceptabel vind dat er zulke fouten gemaakt worden.
Daarnaast vind ik het zeer discutabel dat zij pretendeert dat zij de zadels aanpast terwijl dat niet het geval is.
Tigra_ schreef:Mariposa11 dat doet ze toch echt zelf hoor als haar doorstart slecht gaat. Hoef je niet op de klanten af te schuiven. Als ze geen goed werk levert of onverschillig is in het goed werk leveren heb je dat zelf in de hand.
En zo ook met klachtenafhandeling. Het is natuurlijk makkelijk dit op je voormalige partner af te schuiven. Ze zijn er samen verantwoordelijk voor.
Daarnaast had ik eigenlijk ook altijd begrepen dat ze zadelmaker was en niet alleen een passer.
Wie doet dan het aanpassen van die zadels?
Mariposa11 schreef:Nee geen curator zo ver ik weet. Maar ze had geen gegevens die had iemand anders (hoef denk ik niet te zeggen wie) en eerlijk is eerlijk niemand kan verwachten dat Isabelle alles alleen op lost. En dat partner zegt dat het is opgelost, wat uiteindelijk niet bleek te zijn. Maar meer wil ik niet zeggen erover op een openbaar forum, ik wilde alleen maar zeggen dat het veel ingewikkelder ligt dan mensen denken..
het hoort natuurlijk anders, maar als je in zo'n situatie zit doe je dus gekke dingen. je weet nog maar net, of net niet je hoofd boven water te houden femo schreef:Ik snap het echt wel hoor.het hoort natuurlijk anders, maar als je in zo'n situatie zit doe je dus gekke dingen. je weet nog maar net, of net niet je hoofd boven water te houden

(persoon beschermen / eventuele klanten beschermen).