aeolusnr1 schreef:Je geeft nu blijkbaar boze commentaar.
Je stelde zelf hier een vraag, je krijgt oplossingen en je krijgt de bevestiging dat ieder paard , dus ook jouw paard dit kan leren, zonder enig probleem trouwens, zelfs ook met schrikreacties en al die andere gekke toestanden inbegrepen.
Je zegt zelf ik ben er aan begonnen maar heb het nog niet afgewerkt ?????
Waar zit de fout denk je ??????Ayasha schreef:toen ie zijn touw stuk trok had ie ook eten, hielt hem toen ook niet tegen...
Maar he, als jouw dag beter is door dit idé than please, be my guest...
Er is geen fout. Gezien zijn trailer gedrag denk ik nl. Dat ie het wel snapt. Ik ben gewoon te eerlijk voor bokt en stom genoeg om te zeggen dat ik t verder niet meer geprobeerd heb gezien daar geen nood meer aan is, maar als ie eerst op de trailer met voer wel stuk trekt (zelfs zonder dat er druk was die het uit lokte, gewoon vanuit het niks ineens omhoog tot het knapte) en nu niet meer, ook niet als ie druk voelt, vind ik het best een veilige gok om te vertrouwen dat het wel kan na zijn "ho"training.
Bovendien is Sam ook zo'n heet typje, laten spartelen ging hij gewoon door tot ie los knapte, dat was dus geen optie, dus heb ik het anders aan gepakt. En daarna kon hij op de trailer wel kalm blijven aan het touw.

enfin succes met die laatste reactie deze keer. Ik zal je helpen en iig hierna niet meer op je reageren in dit topic.