KailyxMur schreef:Kijk, in dat opzicht kijk ik naar mezelf. Ik rijd zonder cap de laatste tijd. Behalve als ik naar buiten ga en het m'n paard is ontzettend druk. Maar dat gebeurt zelden. Ik weet zelf wat de risico's zijn. Ik weet dat ik zo'n smakker kan maken dat ik in t ziekenhuis beland, of in t ergste geval het niet meer na kan vertellen. Maar toch, ik weet het niet waarom ik mijn cap niet meer opdoe terwijl ik de risico's ken. Gewoon stom van mezelf zeg ik altijd. Maar m'n cap opzetten, ja dat doe ik ook nog niet.
Dat is toch wat ik een beetje wil zeggen. Je weet de risico's maar je beseft het niet echt. Voor sommige komt dat besef pas als ze een keer goed weg komen. Bij andere komt dat nooit of te laat.
. Daarom zei ik ook al een paar reactie's terug dat deze discussie er goed voor mij is. Misschien dat dit me aanspoort om mijn cap weer op te zetten.
) dan op mijn hoofd.
Ik heb liever dat mensen netjes de gordel dragen, dan dat ik de tanden uit het stuur kan trekken bij een aanrijding. Maar goed, dat is weer een ander verhaal.